Søg i denne blog

fredag den 26. november 2010

Kalenderlys her i huset!

Herhjemme venter vi på d. 1 december! For så skal vi have tændt vores kalenderlys som står klar på vores nymalede nye gamle spisebord i vores køkkenkrog. Men på trods af, at jeg er klar med denne dekoration, så mangler jeg dog adventslysene.... hmmm og de skal jo egentlig tændes på søndag... så ved jeg da hvad jeg kan lave i morgen aften!
I december vises billeder af vores køkken, først venter dog stuen og Lunas værelse, som bliver først færdigt! Gulvet i stuen på 1. sal er ved at blive lagt, og derefter kan vi rydde Lunas værelse, som lige pt er overbombaderet med møbler osv.
Nu vil jeg i gag med at pynte mini-juletræ og bage. I morgen kommer mine forældre nemlig til julehygge og forsinket fødselsdagsfejring, og forhåbentlig er vores lille prinsesse klar efter at have været sløj i dag, og måtte hentes i vuggestue. Så jeg nåede lige 2½ dag på arbejde på 14 dage... hvordan klarer I andre den dårlige samvittighed i sådanne situationer??

2 kommentarer:

  1. Hej min kære

    Åh jeg husker tydeligt den evig dårlige samvittighed, med to børn med 16 mdr. imellem bliver det til en hel del fravær og når først ungerne er på benene igen bliver man selv syg!!
    Tror bare du må leve med at børn er lig fravær sålænge de er små og at dit barn er en nødvendighed for samfundets fremtid ;-)

    Smukt kalenderlys så kan man jo kun glæde sig ;-)

    KH

    SvarSlet
  2. Smuk dekoration - farverig og utraditionel. Lækkert!!:)
    Mht samvittigheden så er jeg enig med Wenche - sådan er det bare! Og har man ikke lige bedsteforældre eller andet godt indenfor rækkevidde så "hænger" de dage på én selv.. Og det kan der jo ikke ændres på..
    Nyd weekenden med alle planerne..
    KH Anne

    SvarSlet