Søg i denne blog

mandag den 27. september 2010

En lille ide :)

Køb de små tokroners (ja de er steget, ihh altså) haribo-poser klip toppen eller bunden over (spis slikket Ü) og smelt derefter de små poser i ovnen ved 150 grader - hold øje med dem og når de er krympet, så tag dem ud og lade dem køle af! Derefter kan der limes magnet på og de fungerer nu som køleskabsmagnet :) Ideen har jeg fra en lille lokal gårdbutik engang, hvor vi var på ferie og derefter har lavet flere af disse magneter :)

18 kommentarer:

  1. Det var da én af de bedre...sikke en ide!!
    Dén skal bestemt prøves af.

    SvarSlet
  2. Jeg tror det ville være alt for farligt, jeg ville da bare blive sliksulten hele tiden ;) Men fine er de :D

    SvarSlet
  3. Uhmm, et lækkert lille kreatip, tak for det.

    SvarSlet
  4. Sikke en god idé.
    Det skal da helt sikkert prøves. Det er da også en rigtig god ide til små gaver.

    SvarSlet
  5. Øj, jeg læste lige videre på din blog, og så din indlæg om Mumi-slikkepindene! De måtte gerne fylde hele mit køleskab, sliksult eller ej! Tror jeg skal rundt i de små kiosker og lede :D Sååå sødt :D (undskyld min iver, men jeg eeelsker altså bare Mumi ;) )

    SvarSlet
  6. Mon ikke man kan åbne dem på bagsiden, hvor der alligevel skal limes en magnet fast, så man kan bevare både den øvre og den nedre kant?
    Jeg må da vist lige købe mig lidt haribo i morgen.
    Mette

    SvarSlet
  7. Ja, dem kan jeg da også huske vi lavede i fritidshjemmet da jeg var barn :) Det må prøves igen.

    SvarSlet
  8. Det er en super idé. Jeg har prøvet at lave et hul med en hulmaskine i det ene hjørne inden den kommer i ovnen og når de er krympet, så kan man sætte en nøglering i!
    Go dag
    Kh

    SvarSlet
  9. Hvor hyggeligt :)
    Ja de kan nok bruges til mange ting når først man er nået så langt :)
    KH Micha

    SvarSlet
  10. sådan nogle lavede jeg også da jeg var lille. De store kan også bruges og kan blive ret små.
    Jeg lavede også nøgleringe af dem og ranker :)

    SvarSlet
  11. Ej det var da en super god ide...den må jeg prøve...! Og jeg kan med garanti finde flere som kan være behjælpelige med at få tømt poserne:-)
    Tak for tippet...
    Kh. Malene

    SvarSlet
  12. Det kan være det avgir uheldige gasser når du har plastik i ovnen...Ikke å anbefale tror jeg...

    SvarSlet
  13. Hvor er den en sjov idé!! Det må da også være et hit hos ungerne i SFO'en!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  14. Sikke en sjov ide - jeg synes også at der er noget, der dæmrer et eller andet sted i hukommelsen - tak for genopfriskningen :o)

    SvarSlet
  15. Ja, det er en skøn idé.
    Jeg lavede det sammen med mine børn på Fritidshjemmet, vi lavede bare nøgleringe ud af dem. Børnene var ellevilde!

    Forresten, en skøn blog du har. Jeg glæder mig til at følge dig fremover. :-)
    Ha' en god dag.
    Hilsen Line

    SvarSlet
  16. SUPER ide med nøgleringene :)

    Anonym; tror ikke du skal være bekymret for gasser :) det er skam så kort tid - nogle frygter også gasser fra hamaperleplader... det er i så lidt dosis, og tror selv ikke på at det er skadeligt på nogen måder!

    SvarSlet
  17. Prøv evt med lille hul og så til øreringe...

    SvarSlet