Søg i denne blog

fredag den 10. september 2010

Projekt maling/tapet!

Vores skønne lille skab er nu kommet i anden forklædning -nemlig med retro tapet på lågerne!! Det giver et helt andet udtryk og jeg elsker det!Sebra´s mini-juno har også fået tapet på - det meget populære blå med gul midte... Yum! Tænk at kunne sove der :)Lunas legekøkken som vi (ja VI, Troels sleb, byggede om og jeg tapeserede og malede Ü) lavede til Luna i julegave sidste år! Glæder mig sådan til at det får en bedre funktion på hendes værelse end bare kastet ind i vores stue/kontor/spisestue og syværelse!

19 kommentarer:

  1. Sikke fine møbler - så aktiv du har været :)

    SvarSlet
  2. Det bedste af det hele er at det ikke har taget lang tid lige at få tapet på skabet (som var malet i forvejen) samt dukkesengen som jo var hvid inden! Hurra for hurtige løsninger :)

    Køkkenet tog dog sin tid, men er først blevet vist rigtigt herinde nu!

    SvarSlet
  3. Vildt flot tapeseret - og gode farvevalg. Har du bare brugt tapetklister eller decoupagelim?

    - Katharina

    SvarSlet
  4. Hei!
    Dette ble knallfint! Det er så fint med retrotapet på møbler. Sengen var supersøt, heldige dukken.
    Ha en fin helg!
    Klem, Sølvi

    SvarSlet
  5. Hvor er de blevet fint!
    Legekøkkenet er fantastisk, kan forstå du glæder dig til det kan komme på hendes eget værelse:)

    SvarSlet
  6. Hvor ser det bare rigtig fint og flot ud... Det er utroligt hvordan maling og tapet kan ændre et møbel!

    SvarSlet
  7. Tusind tak - har ventet som et lille barn på rigtig at kunne komme i gang med at få malet og tapeseret... så nu er jeg så småt i gang eftersom at der er mere plads forude, da vi overtager hus til 1. november!

    SvarSlet
  8. Det ser bare rigtig godt ud! Åh jeg bliver så misundelig over jer, der har mænd, der godtager den slags;) Jeg er nødt til lige at spørge, den stage, der er på øverste billede, er det også en, du selv har malet? Jeg har nemlig en del bronze stager, der godt ku komme lidt knald på:)

    KH
    Kat

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare nogle fine ting I der har fået lavet... :D

    SvarSlet
  10. Det er blevet rigtig fint, Christina!
    Lækre farver du har valgt! Nogle gange skal der bare ikke meget til, heldigvis ;-)

    Kh Louise

    SvarSlet
  11. Såå fint skåpt blev! Den blåa tapeten med gul mitt är så himla fiin!

    SvarSlet
  12. Hold fast hvor er det dejlige møbler, lige mig :)

    SvarSlet
  13. Jeg er hen og væk i dit skab!!! Luna får da kæmpe øjne når hun ser hendes nye værelse :-)

    God weekend til jer alle tre.
    Knus

    SvarSlet
  14. Hvor ser det bare lækkert ud Christina! Mums...Det bliver fint, uanset hvor det bliver stillet.
    Knus

    SvarSlet
  15. Øj du er altså bare konge til det med tapet og maling, hold da op, jeg forstår ikke det bliver så flot når i laver det. jeg kan aldrig få det pænt nok, der er altid pensel mærker og ujævnheder.
    missunder dig din kunnen :)

    Kh sara

    SvarSlet
  16. Kjempelekkert! Selv er jeg på jakt etter litt tapet til et sybord vi har stående, som trenger et skikkelig løft. Klarer jeg å få det like fint som dine ting, kommer jeg til å bli kjempefornøyd!

    SvarSlet
  17. Vildt flotte ting du har fået lavet - Elsker den måde du har sammensat farverne - det er superflot!!

    Kh Dorte

    SvarSlet
  18. Ok, den der kommode, den er jeg dæleme vild med!
    Jeg finder bare aldrig møbler, der egner sig til den slags. Æv. :-)

    SvarSlet
  19. Hvor er I søde TAK!!! Det er bare som om at værdien bare stiger, når andre også kan lide det man har :) jeg er dog heldigvis ofte ret tilfreds med projekterne, men det skyldes nok også især min kæreste som er begejstret (og tålmodighed Ü)... det at andre kan lide det man laver, det er bare rigtig rart :)

    SvarSlet