Søg i denne blog

onsdag den 15. september 2010

Min del af en udfordring :) Nyt maleri!

Som led i en udfordring fra søde Mamma Mia, greb jeg fat i penslerne :) Udfordringen lød; Lav et kreativt produkt med temaet BØRNESANGE! Inde hos Mia kan I læse meget mere om min projektbeskrivelse og hvorfor jeg har valgt et maleri :)
Sange jeg har malet ting udfra:
"Jens Petersens Ko"
"Falkemand" (Brandbilen)
"Oles nye autobil",
"Jeg kører i min lille bil", "Jeg hamrer, jeg hamrer, jeg bygger mig en bil..."
"Mariehønen Evigglad"
"sur, sur, sur lille bi omkring"
"Hjulene på bussen"
"Jeg har en flyvemaskine"
"Solen er så rød mor"
"Sommerfuglen, sommerfuglen flyver rundt i stuen",
"På et lille grønt blad, lå en larve grå"
"Højt, højt, højt i et æbletræ"
"Se den lille kattekilling"
"Jeg er en lille blå ballon"
"Bumletoget kører", "Se det lille tog", "Jeg tager med toget ud på landet"
Det færdige produkt:
PS: Stadig intet kabel, men gamle billeder! Og tak for råd om at sætte memorycardet direkte i computeren, desværre har vi for gamle computere til det....

6 kommentarer:

  1. Hvor er det fint Christina, glæder mig til at se havd du får tryllet frem med penslerne..

    SvarSlet
  2. Maleriet er det jeg har fået tryllet frem :)

    SvarSlet
  3. Så utrolig fint maleri! Med flotte motiv og farger. Du er flink!

    SvarSlet
  4. Tusind tak :) synes selv farverne er dejlig klare og friske :)

    SvarSlet
  5. Super skøn blog du har!! Jeg har lige tilmeldt mig en konkurrence du havde i marts - har slettet det igen:-) Har læst hele din blog, og nøj hvor er jeg blevet inspireret! Glæder mig til at følge dine kreative projekter fremover! Ha en god aften. kh. Louise.

    SvarSlet
  6. Tusind tak - det var godt nok dejligt at høre!! Hvor er det vildt at du har læst det hele :)
    sådan en kommentar varmer så utrolig meget og gør at jeg bare har endnu mere lyst til at blogge :)

    SvarSlet