Søg i denne blog

torsdag den 23. september 2010

Større billeder, Wiinblad-dåse og sygdom...

Jeg er vild med de store billeder der er begyndt at vise sig på flere blogge efterhånden... Og nu har PynteMynthe & Mor lavet en fantastisk overskuelig vejledning til en måde at få sine billeder større! Vupti - hurtigt og nemt! Har prøvet mig frem på flere måder, men har simpelthen ikke kunnet få det til at virke før nu... så kig derind :)
Dåsen har jeg fundet på trendsales, og der er en særlig grund til at jeg faldt over den :) jeps, den matcher jo bare perfekt til mine "De fire årstider" Wiinblad-billeder til Lunas kommende børneværelse! (Men det kunne jo også være, at serien passer meeeeget bedre ude i køkkenet, nu hvor der er en dåse til Ü) Elsker simpelthen farverne!
Herhjemme ligger jeg syg på 4. døgn... Nu nærmest nået til det selvynkende, nærmeste døende mande-sygdoms-stadie, hvor jeg bare har sååå ondt af mig selv! Er ramt af en rigtig god gang efterårssyge, med ledsmerter, hovedpine, forkølelse, manglende appetit og kulderystelser! Tirsdag var jeg lige kort på arbejde, da jeg troede det var en mild forkølelse, som jeg kunne nedbryde ved søvn og smertestillende... Men skal lige love for at det brød ud tirsdag eftermiddag... og siden har jeg nærmest lagt vandret! Var lige ude at handle pukka te og dette produkt igår (og skal da lige love for at så var energidepotet brugt op igen). I følge denne artikel er det nemlig vand, søvn og naturlægemidlet echinacea der skulle være midlet... Game on sygdom!

16 kommentarer:

  1. Åh.. din stakkel!
    Kender følelsen- jeg er endelig ovenpå igen...

    Rigtig god bedring!

    Kh Christina

    SvarSlet
  2. For en nyyydelig boks! Har aldri sett den fargen før! Det var et fantastisk funn! Jeg vet ikke hva det er med Wiiblad, men jeg er helt hekta på fargene og de detlajrike bildene hans. Takk for titten av den nydelige boksen!
    Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlet
  3. Underbar burk du hittat! Hoppas att du kryar på dig snart!

    Kram Lotten

    SvarSlet
  4. Den dåse kan jeg godt lide ! Minder mig om de Wiinberg puslespil jeg har fra min barndom.
    Rigtig god bedring- det er ikke godt at være syg.

    SvarSlet
  5. Christina; åh gid det var mig der var på den anden side :)

    Kardemomme; Jeg er også helt vild med Wiinblad, især som denne, hvor der er en masse dejlige farver :)

    Lotten; ja det er lidt af et fund - ikke helt billigt, men pengene værd :)

    Miri; Åh ja, ville elske at eje Wiinblads puslespil... Så at Mette Fruea fandt nogle i weekenden, suk :)

    SvarSlet
  6. Kære
    Jeg sender dig en masse energi og ønske og SNARLIG bedring ;-) Men jo søvn er altid godt for kroppen.

    Knus

    SvarSlet
  7. Neej hvor er det dog er smuk smuk dåse!! Rigtig god bedring!

    SvarSlet
  8. W: Tak søde - hellere nu end næste weekend ;)

    Anne Dorte; Tak skal du ha :) ja så kan man jo altid nyde lækre billeder når man nu er bundet til sengen :)

    SvarSlet
  9. God bedring. Med succes er vi her hjemme forebyggende på Echinaforce i vinter halvåret.

    SvarSlet
  10. Stakkels dig Christina :-) Godt du kan hygge dig lidt med en tur i blogland.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  11. Ja, dejligt med store billeder, det synes jeg også:-)
    Jeg fandt en vejledning til det her http://smilerynker.blogspot.com/2010/05/det-store-billede.html, hvis de skal være endnu større.
    Kh Mette

    SvarSlet
  12. Godt du er kommet oven på igen.

    elsker også de der wiinblad dåser, har en magen til denne og to mere i gul og blå, de er så skønne de farver og billeder, har dog ikke taget mine i brug endnu. men måtte eje dem og de kom også til at koste.

    Kh Sara

    SvarSlet