Søg i denne blog

søndag den 5. september 2010

Krea!

Ved middagstid dukkede en herlig Blåmejse og en ligeså herlig Hausfrau op til lidt kreativt hækleri og lidt godt til ganen! Julia havde bagt de lækreste muffins (for både smag og syn)! Og derudover har de medbragt en lækker flaske lemonade og en hjemmelavet blåmejse :) simpelthen så fin en gave :) TAK piger!!
Lige inden var min svigerveninde og min smukke gravide veninde dukket op, så vi var 5 kvinder, 2 babyer og en (til at starte med) sovende Luna!
Efter lidt at spise og drikke, samt en masse snak, fandt vi hækletøjet frem og jeg fik øvet mig i at lære fra mig hvad angår fastmasker, ind- og udtag :)
En fantastisk dag, krummerne er nu støvsuget op og jeg har fået min kæreste hjem fra en 3 dages overnatning i Sverige :) God søndag aften til jer derude!

10 kommentarer:

  1. I forstår altså bare at hygge deroppe i Århus :)
    Ser ud til at i har hygget max...!

    SvarSlet
  2. Åh det lyder som en skøn søndag!! Så kan vi jo forvente at se en masse lækre hæklerier på de andre blogs fra nu af ;o)

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det hyggeligt :-)

    SvarSlet
  4. Det lyder som om i har haft en fantastisk hyggelig søndag :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  5. Det lyder godt nok som den hyggeligste måde at tilbringe en søndag på :-)

    Jeg kan forresten godt lide prikkerne på din blog, har selv haft samme "tapet" af og på nogle gange på min egen blog uden nogensinde at tage det i brug. Men her fungerer det rigtig godt synes jeg :-)

    SvarSlet
  6. Hvor ser det bare hyggeligt ud! Er sikker på at det var nogle dygtige hækleelver du havde på besøg:-)

    SvarSlet
  7. Hvem der dog bare havde været i Århus i dag....LILLE STORT SUK!
    Knus

    SvarSlet
  8. Jeg tilføjer endnu et: Hvor lyder det hyggeligt :)
    Gjorde nogenlunde det samme med et par veninder i mandags, det kan stærkt anbefales.

    SvarSlet
  9. Hvor lyder det bare hyggelig!
    Gid jeg boede i nærheden af andre bloggere...

    SvarSlet
  10. Sikke altså bare en yndig charmer på de billeder :) Og en yndig lille blå fugl på flasken.
    Måske du skal være med i min lille give away. Du finder den her :

    http://missbananabutterhair.blogspot.com/2010/09/lyserd-lrdag-g-i-v-e-w-y.html

    SvarSlet