Søg i denne blog

lørdag den 4. september 2010

Kretiv lørdag!

Disse dage er jeg i gang med lidt forberedelser til vores hus, pakkekalendre og julen... for med de planer vi har de næste par måneder er det med at være i god tid... og hold da op en to-do liste!!! Jeg priser mig lykkelig for mine kreative side, men skal da lige love for at øverste del aldrig holder pause særlig lang tid af gangen... finder lynhurtigt på nye ting at tilføje... kender I det??
Nu vil jeg i gang igen, Lunapigen sover og Troels er til 100kms mountainbikeløb i Sverige... ja 100 KM!!!

8 kommentarer:

  1. 100 km, så vil jeg da godt nok hellere sidde hjemme og sysle ;o)
    Et stort tillykke med huset Christina! Hvor er det fedt for jer at det lykkes, glæder mig sådan til at følge med her på bloggen og se alle dine kreative påfund når i engang får mere plads at boltre jer på :o)
    God weekend!
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Tillykke med huset Christina, dejligt at se frem til noget nyt og spændende og ja så også julen:) Jeres vinter bliver jo fantastisk:)
    God weekend

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  3. Mette: ja lige mine ord - har også tænkt hvorfor pokker han vil udsætte sig selv for det ;) Ja vi er bare SÅ glade - er også ved at gå ud af mit gode skind, men nu er det heldigvis tæt på :) rigtig god weekend til dig også!

    SvarSlet
  4. Vicki: Tusind tak, ja sikke en vinter vi går i møde... kan ikke vente :)

    SvarSlet
  5. ja endnu en gang tilllykke med huskøbet :)
    kan godt forstå at det kommer mange nye ideer frem, især når man er en kreativ sjæl som dig, men pas nu på ikke at blive stresset over det - I skal forhåbentlig bo der i mange år :)
    kh marianne

    SvarSlet
  6. Et rigtig godt råd Marianne - og kan godt mærke jeg lige skal holde styr på alle de ambitioner og ideer :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det skønt søde og er det ikke bare dejligt at sidde og lave ting til det nye hjem som i glæder jer så meget til??

    Ok jo to do lister..især når man har ting der skal være DONE om lidt men også lige skal flytte et par gange...PLANLÆGNING er guld i disse tilfælde. Nyd dagen og maskinen :-)

    KH

    SvarSlet
  8. Det er dejligt med alt det nye du skal lave til huset - husk dog også at ikke alt behøver være færdigt før I flytter ind, det giver så meget ny inspiration når først du bor der - hvis du forstår hvad jeg mener :-)

    Mon du er igang med min blogudfordring? Jeg har modtaget de første 2 bidrag og de er så fine kan du tro.

    Mange smil fra Mia

    SvarSlet