Søg i denne blog

fredag den 17. september 2010

Vores lille perle!! (HUSET!)

Suk... Dette er vores hus! Vi GLÆDER os!! 1. nov. er overtagelse, det bliver så dejligt Ü!!! Dejlig stor knap 1000m2 grund, stor stue med brændeovn på 1. sal, 2 store værelser, 1 mindre (mit krearum), køkken alrum, bryggers, gang og nyt lækkert toilet og bad! Jeg elsker den blåmalede ydervæg, de mange frugtbuske, æbletræerne, det store birketræ i midten af haven (min kæreste har birkeallergi, men der er birketræer hos flere naboer, så indtil videre har jeg fået lov til at beholde vores), den dejlige altan på 1. sal, udsigten til den flotteste hvide kirke og marker i baghaven... fik jeg sagt, at vi glæder os???

27 kommentarer:

  1. Kan da godt forstå I glæder jer, hvor ser det fint ud:)

    Ha en dejlig weekend:)

    SvarSlet
  2. Jeg tror også det blir rigtig fint med lidt justeringer og lækker indretning :)

    SvarSlet
  3. Tillykke..jeg kan godt forstå du/I glæder jer, hvor bliver det dejligt og jeg glæder mig til at se billeder efterhånden som I får indrettet det. Vi har boet i vores hus i snart halvandet år, men der er stadig mange ting jeg gerne ville ændre...men lidt ad gangen...og vi har jo mange år foran os, regner ihvertfald med at blive boende mange år.
    God weekend
    Vi fandt da aldrig ud af noget med en ny change-away...
    KH Mia

    SvarSlet
  4. Ja man må nok erkende at man ikke kan nå det hele på en gang... og guskelov for det, for hvad skulle vi så give os til ;)

    Nå ja den change away... åh må nok lige udskyde den lidt igen, jeg har lige lidt meget om ørerne her i sep/okt til bytte! Men jeg er stadig interesseret hvis det er ok med dig at vente??

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig lækkert ud Christina! Det bliver en helt anden verden kan jeg love dig. Det at kunne åbne døren og sætte vasketøjet ud, lige sidde en stund i haven og nyde den friske luft, Luna kan lege udenfor uden du skal tænke over noget, vaskemaskine/tørretumbler/opvaskemaskine - uh det er som at bo på hotel (i hvert fald i starten), eget krearum... jeg kunne blive ved - kan godt forstå I glæder jer - det skal I også :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  6. flere billeder! Vi vil se alle rummene! Der er ikke noget sjovere end gå på opdagelse i et nyt hus :)
    Tillykke!

    SvarSlet
  7. Mia; åh nå man læser din beskrivelse gipper det bare endnu mere i en :)

    Anne: Har ikke flere billeder pt, men SNART :) overtager d. 1. nov :)

    SvarSlet
  8. Det er sørme et fint hus, Christina! Jeg kan virkelig virkelig godt forstå I glæder Jer! Det bliver helt sikkert fantastisk for Jer alle 3!
    Glæder mig til at følge lidt med ;-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  9. Gratulerer så mye med hus!!Flott!!Det blir så morsomt å se hvordan du vil innrede:)

    SvarSlet
  10. Hvor ser det hyggeligt ud. Jeg er vild med den blå farve og glæder mig til at se mere!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  11. STORT tillykke - hvor ser det fint ud. Glæder mig helt på dine vegne :-)
    SPÆNDENDE!!!

    Kram B

    SvarSlet
  12. Tusind tak for lykønskningerne! Det er så fedt at have jer med på sidesporet, og det motiverer mig også rigtig meget til at få lavet en lækker indretning :)

    SvarSlet
  13. Nøj, det ser lækkert ud. Forstår godt I glæder jer...1. nov er lige om lidt og dog alligevel længe nok til at forberede og kreere lidt til alle de nye kvadratmeter:) Ih, hvor blir det spændende. Glæder mig til at se flere billeder.
    Ha' en god weekend.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  14. Åh hvor ser det lækkert ud Christina.
    Kan godt forstå i glæder jer og heldigvis er det jo snart:) November kommer til at flyve afsted for jer:)

    Igen god weekend:=)

    SvarSlet
  15. Et kæmpe stort tillykke med huset. Det lyder bare rigtig hyggeligt, og synes det er super at der bliver plads til et krearum til dig ;)

    Kender du "Bjørnen i det blåååå hus"!??! :D Håber i får godt selskab af ham... HI HI

    SvarSlet
  16. Ih, hvor ser det fint ud. Og ser ud til, at I også har lidt lækker natur i "baghaven". Vi overtager også officielt hus 1. november, men får nøglen allerede 13 dage. For søren da hvor vi glæder os alle mand :) Det mangler at falde på plads med institutionspladser til begge piger, hvilket desværre ikke er så lige til. Men vi krydser fingre :)
    Glæder mig også til at følge jeres projekt.

    Kh. Charlotte

    SvarSlet
  17. Malene: ja synes selv det er sådan ok god tid inden vi overtager, så jeg kan få lavet mest muligt til især Lunas værelse :)

    Vicki: Ja det blir en fantastisk vinter, først overtagelse, så min fødselsdag og så JUL!!!

    Helle: Tusind tak :) ja er også MEGET glad for mit eget rum... det bliver måske lidt småt når vi får flere børn, men der er god plads til at bygge ud!!
    Ha ha ja "bjørnen i det hus", fantastisk børnetv ;) mon jeg får lige så stor en måne udenfor??

    SvarSlet
  18. Hej Charlotte :)
    Ja der er dejligt grønt, og god plads til gynger, legehus og en trampolin på sigt... Der er et lækkert æbletræ, hvor de har været ved at lave en hytte oppe, så det skal vi helt sikkert lave færdig til Luna! Stort tillykke med jeres også og fedt at I overtager før! Tror vi får vores nogle dage inden pga det falder ind over noget weekend, men heldigvis har vi kun ventet 2 mdr i alt, så det har været overkommeligt :)

    SvarSlet
  19. Nej hvor skønt.
    Kæmpe til lykke. Åh, må vi se noget mere???
    Eller skal vi vente til 1. November?

    Kram Karen

    SvarSlet
  20. Hej søde Karen! Har desværre ikke taget billeder derude... dette er fra annoncen :) så først til 1. nov :)

    SvarSlet
  21. Fire ord: BARE - DET - VAR - OS :)

    SvarSlet
  22. Kruduglens perle skal det hus da vist hedde ;-)))

    Hvor er det skønt at i glæder jer så meget det bliver skønt for jer med jeres eget og især mere plads. Tillykke kære

    KH

    SvarSlet
  23. ville ønske det var mig, tillykke med huset :)

    SvarSlet
  24. Hej
    Det ser da bare hyggeligt ud! Vi har haft vores hus i 1½ år nu og det er så skønt med sit eget! Du kommer til at elske at indrette det hele. Fantastisk.
    God weekend
    Stine

    SvarSlet
  25. Ja ENDELIG kan vi her sige bare det var os, Jesper!! En dag blir det også jer, og lige pludselig er det bare den dag :)

    W, he he ja vi må da næsten ha sådan et navneskilt, helt sommerhusagtigt :)

    Sara; tusind tak!!

    Stine; ja jeg elsker det allerede og vi er ikke engang flyttet derud endnu :)

    SvarSlet
  26. Iiiihh hvor spændende - STORT tillykke med det fine hus! Glæder mig til flere billeder :) Kh. MetteSofie

    SvarSlet