Søg i denne blog

torsdag den 2. september 2010

Huskøb :)

Så er det sket! Vi har skrevet under på hus :) :) :) vi skal bo syd for Århus, 15 min. i bil til centrum cirka! Hvor har jeg glædet mig til at dele denne nyhed med jer!! Vi får en skøn to-plans perle, blåmalet og med brændeovn (must fra min side Ü). Derudover får jeg mit helt eget KREA-rum!!!!
Har jeg sagt at jeg glæder mig??
Vi bor pt. i en toværelses lejlighed på 70m2, og Luna sover i vores soveværelse!! Så det KAN altså sagtens lade sig gøre at bo med børn på lidt plads... men efter to år er vi nu også klar til vores helt eget med have og mere plads :)

34 kommentarer:

  1. Tillykke! Hvor er det skønt for jer.

    SvarSlet
  2. Kæmpe stort tillykke til jer alle! Hvor er det bare fantastisk dejligt for jer!

    Sikke lykken tilsmiler jer for tiden med job, forlovelse og hus - super skønt!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Stort tillykke!

    Kan vi så se frem til før og efter billeder? (håber jeg)

    SvarSlet
  4. Tillykke med huskøbet! :D

    Super dejligt for jer..

    SvarSlet
  5. Hjertelig tillykke med jeres nye hus.

    God fornøjelse med at få jer installeret...

    SvarSlet
  6. stort tillykke. Vi er selv lige flyttet fra 55 til 108 kvm. Det er en helt fantastisk følelse. Kan godt forstå, du er glad.
    kh Tine

    SvarSlet
  7. Kæmpe tillykke - det vil jeg glæde mig til at følge her på bloggen. (Så kan du gå krea amok med tapet, puder og hvad ved jeg).

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Tillykke tillykke. Dejligt at det endelig faldt på plads. Jeg kan VIRKELIG godt forstå i trænger til mere plads. vi har 120, og jeg kunne ikke forestille mig at have færre end dem:-)..
    Nu kommer det spændende - indretningen!!

    SvarSlet
  9. Tillykke! Hvor er det fedt for jer! :D Og ikke mindst velfortjent! Glæder mig til at se hvordan du vil indrette på alt det nye plads!
    Du må endelig sige til hvis i mangler en lejer til jeres gamle lejlighed ;o) Jeg leder jo som sagt efter et sted at bo! :P

    SvarSlet
  10. Tillykke med huset, det ku godt lyde som om I flytter tæt på mig her i Hørning, men her er også virkelig dejligt. Jeg håber I bliver glade for det. Vh Anette

    SvarSlet
  11. Stort tillykke!! Åh, hvem der bare havde et krea rum.... :)

    SvarSlet
  12. Uha tillykke! Hvor bliver det da dejlig med mere plads både ude og inde! Og eget krea rum, det er sørme dejlig:)

    SvarSlet
  13. Stort tillykke, Christina. Hvor er det dog bare dejligt. Hvornår overtager I? Vi har jo også lige købt hus og jeg glæder mig også helt ufatteligt til at få mere plads og have ikke mindst :)

    Ser frem til at følge flytteplaner mv.

    Knus

    SvarSlet
  14. Gratulerer med hus:)
    Det blir spennende å se bilder derfra, du kommer jo sikkert til å innrede det helt utrolig fint:)
    Et eget krea-rom må jo være et must for en kreativ dame som deg!

    SvarSlet
  15. SKØNT for jer, tillykke ;)

    SvarSlet
  16. Ej hvor er det bare dejligt for jer..:)
    Stort tillykke..!!
    Det glæder jeg mig til at se mere til - det lyder utrolig godt;)
    KH Anne

    SvarSlet
  17. hej
    kæmpe stort tillykke med huskøbet
    det bliver spændende at følge :)
    kh marianne

    SvarSlet
  18. TILLYKKE Christina! Det bliver da for skønt.
    Jeg bor også ca. 15 min syd for Århus C - her er dejligt :D

    SvarSlet
  19. Stort tillykke med huset. Sidder og bliver helt misundeligt. Vil SÅ gerne købe hus. Bor selv i Århus, og kigger også i retningen syd for Århus, dejligt område.
    Har lige meldt mig som fast læser, så glæder mig til at følge med, og måske se billeder af huset?? :O)
    Kh. SUsan

    SvarSlet
  20. Tillykke ! Hvilken glæde :-)

    SvarSlet
  21. Stort tillykke!
    Er det det hus du talte om til blog-mødet i århus?

    SvarSlet
  22. Åhh vad kul för er! Grattis!

    SvarSlet
  23. Åhh vad kul för er! Grattis!

    SvarSlet
  24. tillykke med huset, det er en skøn følelse ikk? jeg bor også syd for århus, og har netop solgt og købt nyt, og jeg GLÆDER mig som et lille barn til at flytte i nyt.
    der er skønt her nede, tæt til vand og Århus, bedre kan det ikke blive...

    SvarSlet
  25. Eeeeej hvor er det bare skønt for jer...stort tillykke! Vi boede også i en lejlighed med Oscar indtil for ca. 1 år siden...nu bor vi i villa parcelhus i sølvbryllups kvarteret i en lille landsby lidt nord for Randers, og livet har da bare aldrig været bedre...det er skønt og priceless at få "foden under eget bord" så at sige:-)
    Endnu engang tillykke...glæder mig til at se billeder af slottet:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  26. Tillykke tillykke - hvor bliver det bare fedt for jer :o) Glæder mig til at du forhåbentlig lægger et par billeder ud fra dit nye hjem - og ikke mindst dit krearum, det bliver da for vildt!
    KH Lotte

    SvarSlet
  27. Tillykke, tillykke! Det er da for fedt :-)

    SvarSlet
  28. Hvor dejligt for jer. Stort tillykke!! Hvornår kan I flytte ind?

    SvarSlet
  29. Stort tillykke med huset, og et endnu større tilyyke med krea-rummet. Det bliver fedt at have sit helt eget sted ;O)

    SvarSlet
  30. Åh altså, så faldt det endelig på plads - stort TILLYKKE!
    fedt for jer - forstår SÅ godt hvorfor du er helt vild glad.

    blir da så skønt at kunne indrette sit eget - håber vi må få et par senak peaks en gang imellem!

    KH Vibeke

    SvarSlet
  31. Tillykke Christina, hvor er det bare SKØNT for Jer!
    Kh Louise

    SvarSlet
  32. Stort tillykke - kan godt forstå at du glæder dig!

    SvarSlet
  33. Tiiiilykke med huskøbet og skønt sted i har valgt.. kommer selv fra disse kanter.. tror måske jeg har set huset?! Det var i hvert også blå, i sydbyen og 2 plan..

    Held og lykke med flytningen når den kommer og med at få det hele i stand :)

    SvarSlet