Søg i denne blog

tirsdag den 31. august 2010

Inspiration!

Hvis der er noget jeg især falder ved en en anden blogger - ja så er det når hun bare kan noget helt anden end jeg selv kan og når hun bare har så gennemført en stil i det hun gør!!! Det har Line! Derfor er det med stor respekt og ydmyghed at jeg er blevet inspireret af hende til denne pude.... Min søster er lige flyttet til Århus og jeg har lavet en kurv til hende, samt et gavekort på en pude... Jeg førte hende først ud i noget værre noget med en masse retrostoffer... for derefter at stoppe op og så se at det faktisk slet ikke var hende (sådan som jeg oplever hende). Derefter faldt mine tanker på Marapyttas patchworkstil og vupti: inspiration til denne pude!

5 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig, Lines stil er fantastisk!
    Den pude kan da ikke andet end at vække begejstring hos din søster :o)
    /Ida

    SvarSlet
  2. Den er vidunderlig! Intet mindre :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin! -Og hvor kan jeg dog genkende det der med, at det man selv elsker så inderligt og syntes er helt fantastisk, er man helt uforstående over for, at andre ikke sætter lige så stor pris på. Gav den sætning mening? jeg er lidt træt ;)

    SvarSlet
  4. Årh hvor er du sød, Christina! Tak for de rosende ord. Håber din søster bliver glad....det gør hun da helt sikkert!
    Knus Line

    SvarSlet
  5. Den er flot ! Og respekt for at forsøge at finde din søsters stil og ikke "bare" give hende din. Det er faktisk svært !
    :-)

    SvarSlet