Søg i denne blog

fredag den 13. august 2010

Just looove neon pink??


Så se her :) overvejer selv en i gul, til den pris!! Her står weekenden for døren - jeg er træt, brugt, men glad! Arbejdet er skønt, men efter to uger med sfo-børn all day trænger vi nu til at få snakket, forberede og nyde at de først kommer klokken 12.
Hvad angår huskøb er det ved at være tæt på... vi er noget til enighed i dag og de er gået 50.000 under pris. Ikke så meget som vi ønskede, men for søren hvor holdte de fast i salgsprisen! Nu skal vi bare være sikre på, at dem der har en aftale om fremvisning i weekenden ikke byder (i hvert fald ikke over det vi har budt!) For den aftale var sat i stand inden vi sagde ja til deres modspil... Så vi håber på at kunne skrive under i næste uge eller starten af ugen efter (en ny tilstandsrapport skal lige laves!)

8 kommentarer:

  1. Øj, det er lækkert - og en super pris! Tak for tippet :)

    SvarSlet
  2. Uhh hvor spændende med huskøbet - krydser fingre for at de andre ikke er interesserede, så huset kan blive jeres:)

    Ha en dejlig weekend - håber du får ladet batterierne op, så du er frisk til en ny uge på jobbet!

    KH Vibeke

    SvarSlet
  3. Sikke en flot tingest! Jeg har købt et pulsur i samme farve og er bare SÅ glad for det! :)

    SvarSlet
  4. Lykke til!! Jeg elsker klokken, kan tenke meg at den er super søt i gul <3

    SvarSlet
  5. Hvor er det spændende med huskøb - jeg krydser fingre!! Da vi fandt vores drømmehus, nåede vi heldigvis at skrive under lige før to andre par...:o)

    SvarSlet
  6. Tusind tak - det er NERVEPIRRENDE!!!!

    SvarSlet
  7. Hej
    Måske er du slet ikke til "kopier", men nu tager jeg chancen... Søg på Ebay.co.uk efter : plastic watch, og der kommer en hulens masse frem...
    Jeg har selv købt et i lilla, for lige at afprøve om jeg kunne affinde mig med den farve på armen hele dagen -og det kunne jeg:) Så nu står der en "ægte"version højest på ønskesedlen. (jeg tror jeg kom af med omkring 100kr incl. fragt)
    God dag:)
    Pernille

    SvarSlet
  8. Hej Pernille!! Tak for tippet, det var værd at prøve :) Kh C

    SvarSlet