Søg i denne blog

søndag den 1. august 2010

Søndag :)

I dag har været en fantastisk dag - dagen hvor både amio.dk er åbnet og dagen hvor mange af os herinde skulle mødes til bloghygge i et lille, men super fint beboerhus! Tusind tak til Julia m.fl. for det flotte flotte arrangement!! Og tak til alle jer andre for fantastisk selskab :) også denne gang kom jeg afsted uden kamera!
Jeg fulgtes med min søde veninde og måtte lige vente fem min. i bilen inden hun kom ned... For hun skulle da lige lave et armbånd færdigt til mig!!! Så brænder man altså for krea, ens venskab og har tonsvis af hjertevarme!! Hjemme igen stod dagsorden på søskendebesøg og vi hyggede os med hjemmelavede burgere og blåbær/brombær milkshake bagefter :)
I aften har jeg så været i fuld sving med 2 store puder til SFOén samt et patchwork forhæng til vores legekøkken!
Spændende hvad mine kollegaer synes om resultatet ;)

8 kommentarer:

  1. Kære Christina

    De puder kommer til at give den SFO en helt særlig varme idet de er hjemmegjorte, farver og mønstre er valgt med omhu. Ikke noget der er taget ud af et katalog ;-)

    Når du fortæller og viser børnene at du laver ting til deres/jeres SFO til deres leg viser du dem at du ikke bare arbejder der men faktisk hygger om jeres sted som dit eget hjem, det giver en helt anden følelse for alle.

    Krammer herfra

    SvarSlet
  2. - det ser super godt ud det du har lavet til din nye arb. plads. De bliver helt sikkert glade for det!! *S*

    SvarSlet
  3. Fint og farverigt - og øv, vi ikke mødtes igår ;(

    SvarSlet
  4. Dine kollegaer og ikke mindst de mange børn bliver ellevilde - hvor er det bare fint og betænksomt af dig Christina! Det er tydeligt du virkelig brænder for dit fag, og det er helt helt fantastisk! Jeg håber en gang at kunne aflevere min egen datter i en SFO, hvor der er en pædagog der er lige så engageret og indlevende som dig! :-)

    Og tak for i går - det så hyggeligt at møde dig!

    Kh Louise

    SvarSlet
  5. Kære Christina

    Tak for en hyggelig dag i går, skal du da også lige have på din egen blog :)

    Glæder mig til at se hvad du finder på at kreativt indslag til min udfordring - måske skal ungerne i sfo'en være med ? :-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  6. HAr tagget dig i en lille leg på min side :)

    SvarSlet
  7. Patchwork er simpelthen en helt fantastisk opfindelse! Og du er dælme god til det! :)

    SvarSlet
  8. Hej Christina

    Tusind tak for den skønne gave - jeg elsker allerede disse smukke fugle - hvor blev jeg glad...:-) Jeg ved lige hvor den skal hænge.
    Sikke mange fine ting du igen har kreeret... sikke en kreativitet:-) God aften.
    Jette

    SvarSlet