Søg i denne blog

fredag den 27. august 2010

Det er så yndigt at følges ad....

I morgen skal jeg til bryllup! Ved min dejlige veninde Nanna, der skal giftes med sin Steffen!! Jeg har de sidste to dage haft en bragende hovedpine (måske alle de ting der skal holdes styr på lige for tiden med huskøb, vuggestue-overflytning og job??). Anyway, jeg doper mig konstant med smertestillende, som endnu ikke vil tage det, men jeg VIL være klar til brylluppet i morgen. UDEN hovedpine!!
Jeg glæder mig nemlig helt ufattelig til:
*At dresse mig op og blive hammerlækker
*At se Nanna gå op ad kirkegulvet i hendes hvide kjole
*Holde Troels i hånden i kirken og glæde mig til at det bliver vores tur
*Tude når de siger ja til hinanden (jeg er helt og aldeles forfærdelig når det gælder tuderi og sentimentale øjeblikke)
*At spise bryllupkage
*Danse, spise og drikke natten lang
*Sove i camplet med Troels uden barn!
Jeg vil pynte mig med smykker fra min nye all-times favorit designer Maria 5 ELEMENTS!Og en hjemmesyet hårbøjle med sølvroser, der vil gå godt til min kjole og sko :)

12 kommentarer:

  1. Ih, Christina. Du bliver jo sådan en hottie! Håber hovedpinen forsvinder, og I får en dejlig dag :)

    SvarSlet
  2. Så skøn halskæde!! (Og hårbøjle, selvfølgelig!) (-: Rigtig god dag, og god bedring med hovedpinen :)

    SvarSlet
  3. Julia: ihhh tak - håber det i hvert fald ;)

    Frk. Emma: ja den er skøøøn den halskæde - og billig!!! Har linket til trendsalessiden hvor Maria sælger sine smykker, i et af mine forrige indlæg :)

    SvarSlet
  4. Du må helt sikkkert lige vise et billede af dig i det fine out-fit! Ser flot ud. Hovedpine... prøv med en god kop kaffe, nogengange kan koffeinen hjælpe mig...

    SvarSlet
  5. Ok så må jeg vist hellere få et billede på ;) sjovt gad vide om det med koffeinen hænger sammen med at jeg rent faktisk har meget lyst til kaffe når jeg har hovedpine... den er heldigvis meget aftaget lige nu, men de sidste par dage er den kommet hen på formiddagen... Så håber ikke det sker i dag!!

    SvarSlet
  6. Det lyder som den dejligste dag !
    Håber hovedpinen er væk.

    SvarSlet
  7. Den er heldigvis på vej væk (håber jeg - det kan desværre hurtigt vende) men mon dog, jeg har brugt al min energi på at skræmme den væk ;)

    SvarSlet
  8. Jeg æææææælsker bryllupper. Græder også gerne under vielsen ;)
    Hav en fantastisk dag.

    SvarSlet
  9. Hej Christina
    Håber det har været et fanatstisk bryllup!
    Du kan kun havde lignet en million med alle de fine ting! Håber du lægger et billede på bloggen, men alt tøjet på :)
    Har tagged dig i Fem Fede Fund, håber du vil lege med!
    Heidi

    SvarSlet
  10. Fantastisk :) Kan ikke stave

    SvarSlet
  11. Anne: ææælllsker også bryllupper - så smukke :) :)

    Æblekinder; der er lige kommet lidt billeder fra festen :) Tak for tagget, den vil jeg lige gruble over til en af dagene :)

    SvarSlet
  12. Elsker at finde en post med reference til Camp-let, håber i nyder at sove i den, med eller uden unger :-)

    SvarSlet