Søg i denne blog

søndag den 29. august 2010

Bryllup...

(sidste billede er ved festens afslutning, derfor det "snaldrede" look Ü)
Man sidder til "suppe, steg og is"-bryllup i Sønderjylland, tonerne strømmer ud i salen fra partybandet "Poppets on a string" og alt er helt og igennem traditionelt og sønderjysk!! Men for pokker, hvor kan det være smukt, selvom jeg selv er bypige-typen der vil gå helt andre veje i forhold til mad, musik, bordækning og kjole.... Min dejligste veninde strålede om kap med solen der brød frem mellem skyerne og hendes meget synlige kærlighed til brudgommen gik lige ind under huden! Jeg fik gåsehud i kirken og under talerne. Men til brudevalsen - dér kom tårene!!! Valsen varede ikke så længe, så jeg fik hurtigt tørret tårerne væk og morede mig gevaldigt over alle de mange mænd (bl.a. min kæreste, som kom stormende og overfaldt brudegommen, som fik klippet sine strømper over. Og dermed kunne vise nogle utrolig flotte rødlakeret tånegle Ü)
Vi var to fra efterskolen (hvor vi lærte bruden at kende) og vi havde arrangeret tale og quiz! Først da det var overstået kunne vi rigtig slappe af - der var alligevel 100 gæster vi skulle op og tale foran :) Men damn det var et fedt adrenalinkick og et fantastisk og sjovt indslag :)
Nu er månebarn puttet (som blev passet af min dejlige søster Ü), kæresten cykler mountainbike i skoven og jeg... ja jeg tror jeg skal være kreativ ;) Har fået en guddommelig lækker krea-pakke i dag - mere om den i morgen ;)

5 kommentarer:

  1. Simone - your sister29. august 2010 kl. 20.40

    Lækkert indlæg :) Du glemte dog at fortælle hvor månebarnet var henne / blev passet :D

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud! Og hvor er du bare fint klædt på. Det hele passer bare så smukt sammen! Synes virkelig "min" kjole klæder dig! :D

    SvarSlet
  3. Simone; tjek - det skal da selvfølgelig med ;)

    Julia: tak - jeg er så vild med den kjole, og følte mig dejligt tilpas i den :)

    SvarSlet
  4. Bryllup er altid dejligt. I næste weekend er det min tur, vores ældste søn skal giftes. Spørg lige om vi glæder os. De musikere er populære, de var optaget næste weekend.

    SvarSlet