Søg i denne blog

torsdag den 5. august 2010

Mumier!

Flere mumier er landet! Først én fra Katrine, der ikke har egen blog, men til gengæld en super lækker knægt og nu hans egen mumi :)
Og så blev Mette også færdig :) og hendes mumi har fået det sødeste tylskirt på!!
For en god ordens skyld skal det lige pointeres at jeg ikke har opfundet opskriften! Den er fra et gammelt blad, hvor jeg har en veninde der har scannet billedet ind og skrevet opskriften! (det kan ses på billedet i opskriften at det er et ældre udklip)! Jeg har sendt den rundt så andre kan få glæde af den, og har derefter lavet en konkurrence, hvor jeg har pointeret at det skal være ud fra den opskrift jeg har sendt. Derved ikke ment MIN i ordets forstand, men for at understrege at andre opskrifter ikke er gældende i den anderledes give away på min blog :)

4 kommentarer:

  1. så fine!! kunne du sendt meg oppskriften på min mail: yvonnso@hotmail.com ? jeg har prøvd å sende deg en mail men vet ikke om jeg har sendt til riktig mail adresse...

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare hyggeligt :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare skønne:) Du må også meget gerne maile opskriften til mig på: Malene_schwartz@hotmail.com - Nu har jeg nemlig lært at hækle:)

    SvarSlet
  4. Ihhh, jeg har ledt og ledt efter en mummiopskrift, som jeg for flere år siden fandt på en hjemmeside. Jeg vil være LYKKELIG, hvis du vil sende mig opskriften, så Alma kan få sin helt egen Mummi:)
    silledille@gmail.com

    SvarSlet