Søg i denne blog

fredag den 20. august 2010

Nyt herfra :)

Der går lidt længere mellem indlæggene her på bloggen end normalt... men det sker vist for os alle ind i mellem ;) jeg kan godt mærke at jeg er startet på 32timers stilling. Er mærket af både nye indtryk, et større ansvar, svære samtaler og konstruktiv feedback! Men jeg nyder det! Jeg har en fantastisk arbejdsplads og gode kollegaer! Det er hårdt, men lærerigt!
En af mine skønne kollegaer har bestilt et net, og denne gang er det opdateret med inderlomme med lynlås!
Det vakte heldigvis stor glæde, og et nyt er bestilt af en anden kollega :)

4 kommentarer:

  1. Nøj! Hvor er det blevet fint! Må altså også snart sy noget farverigt til mig selv, så man altid kan være omgivet af fine retro stoffer! ;D Men hold fast hvor må det være noget af et arbejde at sy sådan et net! :D

    SvarSlet
  2. Tusind tak :) jeg elsker også bare altid at have de skønne farver og blomster med mig - blir i et fantastisk humør af at kigge på det stof ;)
    jaeh det tager lidt tid, men egentlig overkommeligt at sy :) eksperimenter med lynlås både i lomme men også foroven næste gang, så det kræver selvfølgelig lige lidt mere :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint og farverigt din kollegas nye net Christina! Og god idé med lomme med lynlås og lukning foroven. Det mangler jeg nemlig selv på mit net ;)

    Godt at høre også, at du nyder dit nye job. Al begyndelse er jo lidt hård, men med din indstilling skal det nok blive såre godt inden længe.
    God weekend.
    Hilsen Helle

    SvarSlet
  4. Tusind tak Helle - dejligt at lave noget på bestilling fra ens venner og familie :)

    Ja jeg tror også jeg må have lavet et nyt med lynlås til mig selv - især inderlomme, møgirriterende aldrig at kunne finde sin pung eller mobil ;)

    Rigitg god weekend til dig også :)

    SvarSlet