Søg i denne blog

søndag den 15. august 2010

Nye mumi-malerier!

Et sæt mumi-malerier er sendt afsted til hende her, der også har mailet billede af en hæklet mumi, ja faktisk to, men den sidste mumi kommer i et senere indlæg :)
Jeg elsker mumi-malerierne! Jeg finder inspiration i billeder på nettet, samt Lunas børnebøger og så maler jeg derud fra! Dog har vi selv endnu kun det store blå mumi-maleri som er vist i flere indlæg. Men så snart vi er kommet i hus, skal Luna have hendes egne små malerier :)

8 kommentarer:

  1. altså jeg er imponeret af dine evner, det er nogle hammer flotte malerier du laver!

    SvarSlet
  2. Jeg elsker at disse to malerier faktisk ligger lige ved siden af mig :) De kommer op at hænge senere i aften, og nøj hvor bliver alle i familien bare glade for at kigge på dem!

    SvarSlet
  3. Hej
    Vil bare sige tusind tusind tak for flagene, de er bare vildt fine. Regner med at lave et lille indlæg om dem på min blog, men har ikke lige nået det endnu, så bliver nok en af dagene.
    Maneg hilsner fra lisa

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine dine billeder:) Må jeg ikke nok bede om en opskrift på den hæklede muni? Min mail adr. er 44488383@vip.cybercity.dk - så kvitterer jeg med et billede når jeg får hæklet færdigt:)Tak til dig. VH Hanne (rimelig ny læser i blogland)

    SvarSlet
  5. Så fine de var!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlet
  6. Jeg vil også rigtig rigtig gerne bede om opskriften på mumi-trolden.
    mette.ravnholt@post.tele.dk

    SvarSlet
  7. Hej.
    Jeg er lige faldet over din hæklede mumi. Super fin! Jeg har to piger som bare elsker mumi. Mon jeg også kan få en kopi af opskriften? Min mailadr. er: hoelzl78@hotmail.com.
    Mvh Anne

    SvarSlet