Søg i denne blog

lørdag den 21. august 2010

De smukkeste øreringe!!!

Om en uge præcis vil disse skønheder pryde mine ører og jeg skal have denne kjole på til :) Øreringene er helt og igennem fantastiske og et unikt håndværk! De ligner de har kostet en million når man har dem på - i dette tilfælde dog kun 95,- plus en sølle 10,- i porto :) De er lavet af brugeren 4everjoyful på trendsales.dk. Annoncen på øreringene findes her!! Men du snyder simpelthen dig selv, hvis ikke du tjekker resten af hendes mange annoncer ud!! Hun står bag mærket 5 ELEMENTS - både tøj og smykker... simpelthen gennemført stil :) Jeg skal i hvert fald holde øje med hende og derind igen nu her med en fast månedsløn ;)
UPDATE: Tjek Marias egen blog lige her :) :) :)

7 kommentarer:

  1. Ja de er godt nok smukke...og med det jeg kan se af kjolen kommer det til at passe rigtig godt sammen.

    SvarSlet
  2. Iiiih, hvor er de fine. Jeg skal selv til bryllup på lørdag og har ledt og ledt efter de helt rette øreringe. De her ville være så fine. Jeg har netop hørt om hun kan nå at lave dem *s*. Tak for tippet under alle omstandigheder. God weekend.

    Kh. Charlotte

    SvarSlet
  3. 4everjoyful her:-),

    IH, mange tak, hvor er i bare søde allesammen.

    TUSIND tak til dig, "Krudtuglens mor" for dit indlæg og roserne (sikke en SKØN lille orm, du har dér, IH! Hun spreder da vidst en stor portion glæde!!!

    Dét kan man aldrig få nok af:-)))

    Kærlig hilsen

    Maria<3

    SvarSlet
  4. Fru Christiensen: Ja må vist vise hele oufittet sammen, også med de fine sko jeg skal have på til :)

    Charlotte: hvor er det skægt at vi begge skal til bryllup samme dag - med SAMME øreringe :) og også ligesom Maria selv :)

    SvarSlet
  5. Hej Maria!! Hvor er det fedt at der allerede er flere købere i butikken - synes virkelig det skulle viderebringes - eeeelsker dine smykker og tøj :) Vil lige få svaret på halskæden over mail senere :)

    Ja hun er en sveske, Lunapigen ;)

    SvarSlet
  6. Hej igen:-)
    LUNAPIGEN:-) Fantastisk navn!!! Hun ser bare så sød ud på alle de andre billeder også!!
    Dit halskædevedhæng postes i putkassen idag, inkl. CHarlottes:-))
    "Søgeren", der i sin tid specialbestilte øreringene fra mig har lige skrevet, at hendes Vero moda har fået dem, bare i en tykkere/bredere en lille smule anderledes version med plexiglas, tror jeg, det var.Bare så i ved, at i måske ikke er de eneste, der har noget i den dur:-)))
    Sådan er det jo med designs. Der er ofte noget, der minder om:-)
    Hav en super duper dag
    Kærlig hilsen
    Maria<3

    SvarSlet
  7. Ej hvor er de fine! Den side og blog må jeg da lige ind og se :-)
    Jeg er ny læser på din blog og glæder mig til at følge med fremover!

    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet