Søg i denne blog

torsdag den 12. august 2010

10 ting om mig!

Jeg vil ofre alt for min datter
Jeg bruger kontaktlinser, da jeg ellers er blind som en høne!

Jeg er ikke naiv - jeg er GODTROENDE
Jeg kommer fra landet - men er bypige helt og aldeles
Jeg har boet 1½ år i København, da jeg var 18 - flyttede derover som unge pige i huset
Jeg tror på at der er mere mellem himmel og jord
Jeg er ved at blive skør over at bo i en 2v. lejlighed
Jeg er dybt afhængig af mælk med kaffe!
Jeg savner min gravide mave - men er ikke klar til nummer to endnu!

og den allernyeste ting:

Vi har fået LÅN til hus og bil nummer to :)

Legen er jeg blevet tagget i af Dandylion og en kreaholics bekendelser :) Jeg skal hermed tagge 6 personer, som jeg håber vil fortælle 10 ting om sig selv:

Annchen
Kreasuset
Wunderbart
Frk. Høriis
Mammamias verden
Caterina

6 kommentarer:

  1. TILLYKKE! Hvor er det fedt at I har fået lån. Og hyggeligt at lære lidt mere om dig ;)

    SvarSlet
  2. Sikke hyggelig læsning - og fantastisk med lån!!:) Stort tillykke..
    Glæder mig til at se hvad det skal bruges på;)
    KH Anne - som går i tænkeboks over de 10 ting

    SvarSlet
  3. Dejligt at læse lidt om dig, Christina. Og stort tillykke med lånet - det er jo fantastisk!

    Tak for tagget.

    Kh Louise

    SvarSlet
  4. Ej hvor fedt, så bliver du hausfrau også :o)

    SvarSlet
  5. Skønt med lån til hus - det bliver da enormt spændende - Tillykke med det :)

    Sjovt lige at få lidt mere viden om dig :)

    Vh Dorte

    SvarSlet