Søg i denne blog

mandag den 23. august 2010

Se det er smart!!!

I Århus i weekenden fandt Luna og jeg denne sjove pose i Børnenes Magasin i Latinerkvarteret!! Jeg var solgt med det samme og måtte straks have posen med hjem... og så til 59,-!Hjemme blev blomsterne hældt ud af posen og lillepigen sad nu og legede med de fantastiske click-blomster :)Farveopdeling :) skønne skønne farver!!Click-blomsterne blev sat sammen i forskellige versioner og Luna syntes det var en herlig fest :)VUPTI!! Nye blomster-armbånd, sikke en bunke tusindfryd! Og kun fantasien sætter grænser for hvad de ellers kan bruges til - dekoration på lys, sættekasser, glas, vaser, tasker, nøgleringe osv... Jeg har også fundet deres hjemmeside her, hvor de kan bestilles via mailsystem!

15 kommentarer:

  1. Neeiii! Dem havde vi, da jeg var barn! Det var ski' da sjovt at se dem igen :)

    SvarSlet
  2. He he det var altså sjovt - vidste ikke de var retro ;) men jo kan egentlig godt tænke mig til det nu, sådan som stilen er :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de fantastiske!!! Dem er der mange timers hygge i - de er da også geniale for Luna til at lære farverne ved at farvesortere :)
    Dem må jeg ind efter til mine piger næste gang jeg er i Århus :)
    Egentlig en god idé til pakkegave til jul (den kan jo godt deles op til mindre pakker)
    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Hej Christina,
    Fik du hentet Marimekko kjolen til Luna og kunne hun passe den?

    SvarSlet
  5. skønt legetøj og armbånd til mor;)
    Stine

    SvarSlet
  6. Hej Christina
    Man kan også købe dem hos Lirum Larum Leg over nettet - jeg mener de koster ca. 30 kr. for en pose. De er fantastiske og fede retrofarver og blomster. Jeg købte dem i sommer - lyder det ikke lidt tosset - for det er jo sommer endnu - selvom det rusker så taget er ved at blæse af her i Vestjylland:-) Men ungerne elsker dem og alle dukker og hjemmehæklede dyr er pyntet med blomsterne. Desværre må jeg kun låne armbånd:-)
    God aften.
    KH Jette

    SvarSlet
  7. 1000 tak for linket, det skal prøves... for jeg havde selv disse som barn, og de er super skønne... (yes min lille Mathilde er kun 19 mdr...men så straks hun klarer disse, så er de jo allerede købt! ) ;D
    Knus herfra :)

    SvarSlet
  8. Tina: Ja super ide med kalendergave (evt advents)... de er så herlige og selv små kan hygge med dem :)

    Caterina: Ja jeg hentede den lørdag med Luna: TAAK jeg elsker den :) tror liiige den går som kort kjole med hvide sommerbukser unden... Hun SKAL ha den på ;)

    SvarSlet
  9. Ihhh dem kan jeg godt huske havde selv nogen både med blomster og andre figurer.
    Dejligt at Luna har hygget sig med dem, der er jo til mange, mange timers underholdning, især i disse regnevejrstider :-)

    SvarSlet
  10. Stine: Ja ved snart ikke hvem der hyggede sig mest ;)

    Jette: he he jo jeg tænkte præcis det sammen i morges - savnede strømper og hansker da jeg cyklede ned til bussen :S
    Super tip med lirum larum!!

    My box of buttoms: Hvor er det skægt at de er "genudgivet" ;) jeg er også rigtig glad for at have dem til Luna, og håber hun snart kan clicke dem selv ;) vi øver i hvert fald!

    SvarSlet
  11. Hej Lene: Ejjj andre figurer - altså hvor ville jeg gerne have fingrene i dem... de er jo super sjove at lege med og så kan moderen også pynte sig lidt samtidig ;)

    SvarSlet
  12. Det var da det herligste legetøj :-)

    SvarSlet
  13. Ja de er super sjove at nørkle med :) og tilmed enormt nemt at samle :)

    SvarSlet
  14. Ja, hvor er de søde!
    Dem har jeg aldrig set før.... :)
    Kunne godt forestille mig, at de kan give mange timers leg.

    SvarSlet