Søg i denne blog

onsdag den 8. september 2010

Juhuuu MIN mumi!!!!

ENDELIG skulle det lykkes!!! Ja hvorfor pokker skulle det tage så lang tid, har jeg spurgt mig selv mange gange om siden den blev færdig igår! Vi knus-elsker den herhjemme og kære mumi er nu en del af familien! Velkommen til :)
Men! Jeg tror ikke den nogensinde ville have set dagens lys, hvis ikke det var for Westmose! Så tak Mette, for din udfordring tilbage :) Mette sendte nemlig en udfordring sammen med hendes mumitrold: hvis jeg kunne sende et billede af min mumi færdig inden hendes termin i oktober, ja så vandt jeg en præmie hos hende!! Bare det at jeg har fået den færdig, er gevinst nok i sig selv for mig!! Og et meegeet længe projekt på to-do-listen kan nu streges over! Done, finito :)

23 kommentarer:

  1. Så skøn!

    Godt at du fik et spark af Mette :)

    Nogengange er en deadline lige det an har brug for.

    Og så fint at du har befolket alverdens hjem med mumitrolde ved at dele din opskrift.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. sådan !! og hvor er den bare fin :)
    Sikke en skøn ide fra Mette så du kunne blive færdig, for hvor er den kær :)
    KH Micha

    SvarSlet
  3. Tusind tak til jer alle tre:)

    Det skal lige siges at jeg ikke har skrevet opskriften, men har den fra et gammelt 70erblad, som min veninder har videregivet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej

      Vil du ikke sende opskriften til min mail: dorthevork@hotmail.com den er bare for sød. min datter vil elske den!!

      Hilsen Dorthe

      Slet
  4. Hej Christina
    Han er jo pragtfuld - og godt, at Mette holdt dig til ilden:-)
    Kender alt for godt det med liggende projekter... det er jo altid mere spændende med nye skønne projekter... dem har du jo mange igang af..
    God aften
    Kh Jette

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare lige til at kramme.
    Kender godt det der med at komme igang og få gjort et projekt færdigt.
    Jeg har 2 gamle skoleborde der venter, og har gjort det i 2 år.
    Men finder altid noget der er sjovere.
    Ha´en dejlig aften.
    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Hej Christina
    Yes sådan - har været så spændt på, om du kunne nå det og sikke et fint resultat. Jeg sender dig meget snart en gave....vil du lige sende din adresse til mig:

    mettew@sol.dk

    SvarSlet
  7. Den er dejlig og meget kysse-kramme-knuse-klar :-) Godt gået! Jeg tror jeg vil sætte en deadline på mit "livsprojekt" - et patchworktæppe, der kun manger fyld, bagside og kviltning....

    SvarSlet
  8. TILLYKKE og ja den er virkelig lige til at knus elske ;-)

    Stort knus herfra

    SvarSlet
  9. Juhuuuu - hvor er den fin! :-)

    Kh Louise

    SvarSlet
  10. Ja det er simpelthen hvad der skal til - et ordentlig spark et hvis sted ;)

    SvarSlet
  11. Den er skøn.... og altså hvor spændende hvad Westmose har til dig :)
    altid dejligt med overraskelser!

    Sådan en vil da være et hit i ethvert hjem med børn ( og måske også uden børn..) I love it!

    SvarSlet
  12. Hvor er den fin. Og sikke en god udfordring fra Mette...så er det som om det er lidt nemmere at få færdiggjort et projekt, når tusind forskellige hober sig op, ik?
    Er spændt på at se, hvilken skøn Westmose-kreation du modtager:)

    SvarSlet
  13. Ja er også selv spændt på hvad der dukker op ;)

    Synes det har været så fedt at vide at der var en deadline!! For den præmie gad man jo godt vinde ;)

    SvarSlet
  14. Hvor er den søøøøøøøøøøøøøøøød! Heldig lille trold ;-)

    SvarSlet
  15. Hej Christina,
    Du skal da lige se min Mumitrol - tak for opskriften :-)
    Karen

    SvarSlet
  16. Hejsa.
    Er det muligt, at jeg kan få opskriften på din mumitrold? (dytte_vu@hotmail.com)Ditte

    SvarSlet
  17. Ej hvor er den dog fin!!!!
    er det muligt at få opskriften? sidselgoettig@hotmail.com
    :)

    SvarSlet
  18. Vil også meget gerne bede om omskriften :0) På dittebjornskov@gmail.com

    SvarSlet
  19. hejsa, er det opskriften fra Familie Journal 1978?? vil meget gerne have opskriften :) niko@n-m-n.dk

    SvarSlet
  20. Har desværre ikke opskriften på computeren mere... Kh Christina

    SvarSlet