Søg i denne blog

lørdag den 19. juni 2010

3 sommerkjoler mere... nu 4 ud af 6 sæt...

2:63:6
4:6
Et par kjoler mere blev færdigsyet igår aftes, og er nu i gang med et helt andet større projekt til turen... Mere om det senere!
Jeg glæder mig HELT VILDT til vores rejse - en uge all inclusive. Rejsen er som en "fælles arv"-rejse og i minde om min mormor, der døde i august sidste år! Det var helt ubeskriveligt at få at vide at vi alle 8 (mine forældre, 3 søskende, Troels og Luna) skal på ferie sammen, uden at have brugt en krone andet end på lommepenge og guidede ture!! Det blir så fedt... og det at Luna er så stor nu, gør det bare endnu federe!! For hun er så glad for sin mormor og "farfar" (åbenbart nemmere at sige end morfar!), og så har hun to skønne mostre og en onkel, der alle er meget opmærksomme på hende og er lynhurtigt til at aktivere hende... Så det tegner på at blive så skønt og afslappende...
Inden da skal jeg lige over eksamnen!
Månebarnet er velankommet hos sin famo´, dog uden "vov-vov", som hun spurgte til som det første :(
Jeg har fået ryddet op, og startet lidt på rengøring inden gæster tirsdag - fedt at opleve at det ikke blir ryddet ud og svinet til med det samme igen :)
I morgen vil jeg sove lidt længere end normalt, og så skal der øves foran spejlet, læst samt startet på det nye spændende projekt... :) dejligt ikke at skulle tilpasse havregrød, legepladstur, middagslur, vrøvlen, legen og bleskift ind i alt det jeg gerne vil nå... glæden ved det er nu heller ikke at undervurdere, meeen... det er nu rart bare lige at prøve et par dage uden :)
OBS: Mønsteret er dette :) har lavet lidt om, men det er det der er så fedt ved mønsteret, det er super nemt og med utallige muligheder!

14 kommentarer:

  1. Sikke skønne kjoler. Håber I får en dejlig ferie :)

    Må jeg spørge hvilke mønster du har brugt til kjolerne?

    SvarSlet
  2. Tusind tak Mette :)

    Så er der lagt link til mønsteret :)

    SvarSlet
  3. Hold da fest, hvor får du meget fra hånden! Er noget misundelig på dit overskud ;-)

    Og fine kjoler!

    K.H June

    SvarSlet
  4. Superfede kjoler, stoffet er bare rigtig laekkert i farverne. God ferie :)

    SvarSlet
  5. Jeg er simpelthen forelsket i disse kjoler - hold da op hvor er de skønne:)
    især den grønne er da for skarp!

    Det kan kun blive en fantastisk ferie.

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare skønne - passer perfekt til månebarnet ;o)

    SvarSlet
  7. Så fine kjoler! Også med de herligste hjertebank stoffene:) Så heldig dere er, det virker som det skal bli en fantastisk tur, kos dere masse :D

    SvarSlet
  8. Nej hvor er de flotte. Er især vild med den grønne.
    Hmm... Mon man kan putte en lille dreng i sådan en - nej nok ikke!

    SvarSlet
  9. June: jeg tror det er afledning fra eksamen og for at få tiden til at gå :) føler mig godt forberedt, og vi har ventet 1½ uge fra vi var færdige til vi skal op, pyhhh, skal vist ikke tænke for meget på det :)

    Lone Rose: Tusind tak, er også selv vild med de skønne sommermønstre!

    Månestrålens Mamasita: ja alt for fedt et mønster - meget enkelt og hurtigt at sy!! Tak, det blir skønt at komme afsted efter eksamenen!

    SvarSlet
  10. Stine: ja hun blir sød i dem :)

    Annicken_j: Tusind tak, nu glæder jeg mig også til at få hende i dem dernede!!

    Mette Volf: Ha ha det kan godt være din dreng brokker sig lidt (....eller faderen)....

    SvarSlet
  11. Hei, så fin blogg du har. De kjolene var kjempe søte. Ha en fin dag.

    SvarSlet
  12. Uh.. Du er altså en mester...:)
    De er vildt lækre...
    Er mønsteret til at gå til for en ikke så øvet tror du..?
    Jeg vil nemlig gerne ha' kreeret lidt til Karo - nu står der jo sommerferie (og bryllupsplanlægning) på programmet fra på fredag..;)
    Nyd dagen..
    KH Anne

    SvarSlet
  13. NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYD din solotid!!! Det er sundt for HELE familien ;)

    SvarSlet
  14. Ej, hvor er de fine - og ej, hvor er jeg bare vild med det grønne stof!!

    SvarSlet