Søg i denne blog

fredag den 25. juni 2010

Dimittend!

Nu med bevis - den magiske grønne kuvert ;) Vi var til dimisson på Jydsk Pædagogseminarium (så ikke Peter Sabro, Hjernevrimmel Ü) fra 10-11.30 med efterfølgende fotografering og så bød dagen på cafefrokost med min mor med efterfølgende latte... Troels måtte tilbage til et møde, min svigerinde skulle på arbejde og min svigermor og hendes mor skulle tilbage til Kløften i Sønderjylland. Så dette betød kvali-tid med min mor på cafe (sandwichen røg hurtigt ned efter 55. mins ventetid, så ingen billeder af maden!) og efterfølgende fulgte Luna trop fra vuggestuen, hvor vi kørte til Tilst og tilbragte hele to timer i Bilka, og købte diverse ting til ferien - spil, uv-badedragt, bøger osv....

Stay tuned på kanalen - snart kommer færdigsyet Mei Tai :)

18 kommentarer:

  1. Endnu en gang tillykke! :)

    SvarSlet
  2. Ja endnu engang tillykke søde pige!
    Altså, jeg er så glad for at kunne følge dig med smukke billeder og det hele, når jeg ikke ser dig hver dag :)
    Og jeg glæder mig helt vildt til at se den garanteret fantastiske mei tai!

    SvarSlet
  3. Michella min skat: Tusind tak til dig også - ka du så oss se at komme i gang med din blog, så jeg kan få lidt mere af dig ;) Mei Tai'en ELSKER jeg!!! Er så glad for den... Er meget tilfreds af en førstegangs-Mei Tai-syerske at være - lidt ujævn et par enkelte steder i stikningen og den ene strop er en bitte smule snoet, men synes selv jeg er kommet godt fra det og de små fejl ses næsten ikke :)

    SvarSlet
  4. Tillykke!!! - og velkommen i "klubben" ;)
    Jeg kan huske hvor stor en lettelse det er endelig at være færdig!!!
    (Peter Sabroe er nu også et godt seminarium :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  5. Tusind tak Tante Tit :) ja det er så FEDT at stå bagefter med titlen og lettelsen :) he he du er fra Peter Sabroe kan jeg forstå ;)

    SvarSlet
  6. Også et stort tillykke herfra :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  7. Stort tillykke. Det må være så dejligt!!!

    SvarSlet
  8. Stort tillykke. Jeg syntes godt jeg kunne kende stedet, jeg gik selv på jydsk da jeg blev gravid med min datter.

    SMIL fra Tenna

    SvarSlet
  9. Jeg læste de 2 første semestre på Peter Sabroe og da min mand fik nyt arbejde i Viborg området flyttede vi fra Århus og jeg skiftede dermed seminarie. Jeg blev færdig for 4 år siden :)
    Hvordan ser det egentlig ud mht pædagogstillinger i Århus? Her i Viborg er der ansættelses-stop, hvilket gør det MEGET vanskeligt for nyuddannede at "få en fod indenfor".
    Kh Tina

    SvarSlet
  10. Hejsa.
    Stort tillykke.
    Blev selv pædagog for en håndfuld år siden.
    Det er en stor dag.
    Kh. Marianne.

    SvarSlet
  11. Tusind tak for jeres tillykker ;)

    Tante Tit: Der har lige været ansættelsesstop, som heldigvis ophørte for et par uger siden, hvor jeg så kunne blive ansat hos mit gamle praktiksted... Så var også ved at blive godt nervøs!!

    SvarSlet
  12. Uhh stor og dejlig dag!!
    Og wheee hvor jeg glæder mig til at se din Mei Tai. Har selv ville igang med en (men nu er det for sent til Laura synes jeg) men synes det var en for stor mundfuld (:

    SvarSlet
  13. Hej Camilla! Ja DER gik det op for mig - jeg er færdig :) pyha det var også en stor mundfuld, synes jeg! Jeg lavede det sammen med min veninde der har solgt nogle hun selv har syet - så hun vidste lige hvordan de skulle laves for at de var så stærke som muligt... og det var altså mange lag at sy i!!!

    SvarSlet
  14. STORT TILLYKKE fra en pædagog, der stadig kan huske fornemmelsen, selv om det i år er 16 år siden, jeg selv dimmiterede fra Viborg Seminariet. Det er fantastisk!
    Tillykke, kollega!
    -LisBeth.

    SvarSlet
  15. Et kæmpe stort tillykke! :))

    SvarSlet