Søg i denne blog

torsdag den 17. juni 2010

Fødselsdagskjole til en snarligt fødselar!!

Igår aftes var jeg selv et par timer og så rendte jeg fluks til min lille lyserøde brother-baby, og fik syet en fødselsdagskjole til mit månebarn. Mønsteret er fra Onion str. 92, og har fået et rødt bindebånd under brystet!Når man sådan har 2 års fødseldag på Rhodos d. 30 juni, kræver det nemlig en sød rød/hvid kjole (synes moderen!!)... Måske endda til en rød/hvid kvartfinale i VM???? Min snart toårige er denne lækkermås!!!

11 kommentarer:

  1. Hun kan kun komme til at se dejlig ud :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en fin rød kjole. Fødselsdagsbarnet bliver da bare så yndig i den.

    Og tænk min Yngstedatter har fødselsdag samme dag og bliver også 2år. Hun skal holde det til mere nordpå - nemlig i DK, men måske vil solen alligevel skinne den dag, så hun kan få luftet lidt sommertøj.

    SvarSlet
  3. Miri: Ja glæder mig også sådan til at få hende i den :)

    Henny: Tusind tak, hvor er det skægt at de er lige gamle med år og dato!!!!

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin - super sød til en sød pige!

    Kig måske forbi min side, den er fyldt med bryllupsideer for tiden ;-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  5. Hvor er hun skøn! Og kjolen er også rigtig fin :O)

    SvarSlet
  6. Mia: Tusind tak - har været inde og lure, hvor er det skægt, min kæreste har også snakket om pølsevogn :) måske det ku bli dit alternativ :)

    SvarSlet
  7. Sandie: tak skal du ha, det varmer :)

    SvarSlet
  8. Hej Christina. Hvor er det et dejligt billede af hende, totalt lækker med de solbriller på. Jeg skal også nå at sy lidt inden Isabel fylder, men det er først d. 31.august hun runder de to...tiden går bare alt for hurtigt. Held og lykke med eksamen næste uge.
    KH Mia

    SvarSlet
  9. UHHH sikken en fin kjole til den skønneste prinsesse!
    Tillykke med hende den lille smuksak lige om lidt :)
    At fejre sin fødselsdage på Rhodos er da bare fantastisk,for det er et rigtig dejligt sted!

    SvarSlet
  10. Så nydelig kjole, og nydelig jente også:)Toåringer er vel herlige, det er en fin alder!Jeg har også en jente på 2, de kan sjarmere deg i senk:)

    SvarSlet
  11. Hej Mia: Ja er fuldstændig enig - det går for stærkt. Vi når næsten ikke at sy til dem, før de er vokset ud af det igen ;)

    Æblekinder: Tusind tak - vi glæder os også helt vildt til at komme derned, har ikke været der før :)

    Andregasellen: Mange tak - ja de er skønne de kære toårige :) også meget inde i den fase hvor de gør oprør med vante rutiner, men det synes jeg nu også er okay :)

    SvarSlet