Søg i denne blog

torsdag den 10. juni 2010

Heldige asen x 3... først vundet kubus-stage, så frieri... og nu JOB :)

Inden for en uge har jeg:

*vundet den skønne kubus stage i en give away
*fået ring på min finger
*og i dag har jeg fået job pr. 1/8 på hos mit gamle praktiksted, efter en jobsamtale kl. 10.30 :)

så jeg er rigtig glad, lettet og spændt :)
Og nu kan du, grumme bachelor eksamen, bare komme an!!!
Lige efter den glædelig opringning kom skønne Malene på besøg sammen med to af hendes dejlige drenge!! Hun skulle et smut til Århus, og ville aflægge Luna og jeg et besøg - sikke et fedt initiativ!! Malene er noget af det sødeste, og vi nød deres besøg :)Dejlige børnefødder midt i stofbytningen...Indtagelse af boller, frugt og kaffe :) Kreativt rod...
samt bombet lejlighed... og jeg ELSKER når her ser sådan ud - for det er for mig ligmed, at her har været hygge :)

21 kommentarer:

  1. Hej Christina
    Det har da været en dejlig uge for dig ;) Et stort tillykke med jobbet, hvor er det fedt! Skynd dig så bare at blive færdig med den bachelor, så du kan nyde lidt sommerferie inden du skal starte :)
    Det ser super hyggeligt ud med besøget, og dejlige stoffer i har fået byttet!
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Tillykke med det hele:0)
    Det er skønt, når det hele bare flasker sig.
    Især med det her kedelige vejr, så er det rart at solen alligevel skinner på en.
    Ha´en dejlig aften.
    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Årh hvor skønt! Tillykke med det :D

    SvarSlet
  4. Hvor er det skønt for dig, for Jer alle, Christina!
    Kæmpe stort tillykke!!
    Mange hilsner fra Louise

    SvarSlet
  5. Så kan den uge da ikke blive federe! Et stort stort tillykke med det hele!!!

    SvarSlet
  6. Kære Christina
    Hold da op en skøn uge! Og endnu en gang tillykke med jobbet ( og alt det andet) Tror du skal spille Lotto på lørdag :)
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  7. Ja, det har virkelig været din uge!
    Jeg elsker bare, at du tør vise rodet frem! Og du har helt ret, man kan virkelig se, at der er nogen som har hygget sig og haft det sjovt :o)

    SvarSlet
  8. Det er dejligt at der har været medvind på alle fronter og hyggeligt besøg tilmed :)

    Må jeg spørge til noget af stoffet? Nu ved jeg jo ikke, hvis det er, men aner jeg noget fint børnestof med Heidi i rød kjole? Hvis det er dit, vil jeg høre, om du har lyst at bytte med lidt af det :)

    Hav en god aften!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  9. Tusind tak alle - ja det må siges at være min uge :)

    Mirjam: ja det er mit Heidi, men desværre ikke til bytte lige pt. Skal lige overveje hvad det skal bruges til :)

    SvarSlet
  10. Sikke en dejlig uge for dig, du må da svæve rundt på en sky, heldige asen :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  11. Hej Christina.
    Tak for i dag. Hvor var det hyggeligt.
    Jeg har lige sat mig ned efter en hektisk tur rundt i huset og haven med støvklud, støvsuger og en hel masse oprydning. Nu krydser jeg fingre for at de køber huset i morgen. Fint er her i hvert fald. Måske - hvis jeg har fået lidt af dit held med hjem i bagagen.
    Håber vi ses snart igen. Ha en god aften.
    Knus Malene

    SvarSlet
  12. Borunonville: Ja føler mig også ret så svævende :)

    Malene: Selv tak kan du tro :)
    Sikke du har knoklet - sender al mit positiv held hjem til dig :)

    SvarSlet
  13. Stort tillykke med det hele - det gode kommer ofte i stimer ;)

    SvarSlet
  14. Stort tillykke! - du har helt sikkert fortjent det hele ;o)

    SvarSlet
  15. Hurra hurra - godt gået :-)

    SvarSlet
  16. Sikke en uge, stort tillykke til alle de tre gode nyheder!

    Og hvor ser det hyggelig ud i dit kreative rod:)

    SvarSlet
  17. Tillykke med de skønne ting som er sket i ugensløb!... og pøj pøj med eksamen!

    SvarSlet
  18. FANTASTSIK - tillykke ;)

    SvarSlet
  19. Det ligner jo det rene slaraffenland:) Har det på samme måde med kreativt rod - det kan gøre mig helt glad i bolden:) Tillykke med jobbet! Det er da bare for fedt!

    SvarSlet
  20. Det er jo intet mindre end fantastisk... :D STORT TILLYKKE med det hele! ;)

    dejlige billeder - et hjem hvor der sker noget og det er at se - SKØNT!!!

    SvarSlet