Søg i denne blog

onsdag den 16. juni 2010

For ind i h...............

Billedet er lånt herfra og beskriver rigtig godt nogle udtryk, der kunne være kommet ud af min mund i dag...
En sød medstuderende ringede ved middagstid, da hun havde set, at jeg havde skrevet mandag som eksamensdag i min status på facebook... Hun havde nemlig lagt mærke til at der stod tirsdag inde på seminariets intranet.... Hvad??! Det forstod jeg ikke. Men rigtig nok, der var sket en fejl og der havde stået mandag d. 22 (og ikke den 21)... Så de havde nu opdaget fejlen, rettet den til tirsdag d. 22, men IKKE checket op på om de studerende var klar over fejlen... og vi havde da slet ikke bidt mærke i datoen dengang vi checkede eksamensdag! Det var jo logisk at det var mandag, der var eksamensdagen efter fredag... men nej ingen eksamen for nogen mandag, men først tirsdag. Vist pga af en anden vejleder, som kun kan tirsdag, og så har de samlet de resterende hold til samme dag, så censor ikke skal komme to gange...
Fair nok... Men alligevel!
Nu havde vi jo sat næsen op efter at blive færdig mandag - eksamnerne startede i mandags, så vi er andensidste hold på HELE årgangen - 5 klasser... Og så nu først tirsdag!
Træls er også, at vi har inviteret 17 til picnicbuffet mandag til efter jeg ville have været færdig... dog har de fleste allerede nu sagt ja til tirsdag.
Så der skal krydses tirsdag i stedet!!!

10 kommentarer:

  1. øv det er så hårdt at vente på den sidste eksamen :( Men jeg krydser fingre for på tirsdag :)
    Men jeg savner nu alligevel de år hvor jeg havde fri en del sommer :D

    SvarSlet
  2. Jeg gemmer de krydsede fingre til tirsdag og sender lutter gode vibes afsted til 8000.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Aj, det var da virkelig irriterende. Men skønt at FB for en gang skyld viser sig fra sin nyttige side

    SvarSlet
  4. Så er det da bare TIRSDAG vi krydser fingrene - det kan godt klemmes ind i skemaet hér ;)

    SvarSlet
  5. Øv hvor ærgeligt... Mest fordi nu havde du lige sat dig op på at blive færdig allerede mandag.. Men på den lyse side: en dag mere til at blive klar (eller hvis du ER klar til at hygge/sy/nørkle)..
    Jeg skal nok krydse der i stedet - nemlig en dejlig omsorgsdag, så der kan krydses dagen lang..;)
    KH Anne

    SvarSlet
  6. Ej ja - det kan jeg sgu godt se er træls.. håber seriøst at du så sparker røv.. (?) tirsdag... Kram fra C

    SvarSlet
  7. Tak for jeres vidunderlige kommentarer - humøret er allerede vendt, og det kan kun gå godt på tirsdag emd alle jeres tanker og krydsede fingre :)

    SvarSlet
  8. Anne: Jeg skal SÅ meget sy en masse inden :)

    C: Jeg vil gøre alt for at sparke røv til den eksamen :) Har forresten ikke glemt dig og sender mønster i morgen eller fredag :)

    SvarSlet
  9. Ej !!!
    Det var sgu noget rod !

    SvarSlet
  10. Ja det er lige til at blive vildt forvirret over :(

    SvarSlet