Søg i denne blog

mandag den 14. juni 2010

Mumi-billeder i barselsgave :)

I weekenden blev disse to mumi-billeder i 30x30 cm overrakt til et af mine forældres vennepar, som skulle give dem i barselsgave til min søsters veninde.
Nu ved jeg at malerierne er modtaget og vakte glæde, så nu kan de også komme herind :)
I dag er bacheloren blevet afleveret!! Åh, suk, lettelse!!!
Vi er godt tilfredse og skal nu vente 1 uge før vi skal op og forsvare den mundtlig... Og så er jeg pædagog mandag d.21 kl. 15!!! Åh det blir fantastisk!! Og så har jeg job, det er virkelig befriende at vide at jeg bagefter kan holde 4 ugers ferie, og så starte i job 1. august....
Så nu skal forberedelserne til den mundtlige del være godt gennemarbejdet, og så vil jeg tillade mig selv at bruge tid ved symaskinen de næste par dage, for det giver mig psykisk overskud - og det må være det der skal til, til eksamnen :)

13 kommentarer:

  1. Billederne er super fine - er det din hånd der har ført stregerne?

    Tillykke med den afleverede BA - pyhh det er sådan en rar fornemmelse, husker den godt :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Tillykke med at få den afleveret :) Og dejligt at have lidt overskud til at kunne sætte sig ved maskinen...
    Og hvor må det dog blive dejligt med ferie inden job - i øvrigt også tillykke med det.
    Det er forresten en superfed kløverpude! Elsker sådan nogle store gulvpuder, kunne godt bruge en når jeg passer niecen, man kan godt blive lidt øm i numse og knæ efter sådan en dag. Måske skulle jeg inspireret af dig lave en slags gulvpude dertil... hm..
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Ja jeg har tegnet og derefter malet - dog med inspiration fra mumi-tegninger jeg har googlet efter!

    Tak - det er en fantastisk følelse... har også besluttet mig for at nyde denne kriller i maven... for hvornår oplever man igen det adrenalinrus pga eksamen?

    SvarSlet
  4. Tusind tak Anne :)
    Ja du må i gang med en kløverpude, de er vildt dejlige at sidde på :)

    SvarSlet
  5. Ej hvor må det være dejligt at få afleveret opgaven!
    Og endnu mere at du har et job TILLYKKE!
    Rigtig fine mumi malerier.
    Dem kan man da kun blive i godt humør af at kigge på!
    Skal nok krydse finge den 21 juni( er dog sikker på det ikke bliver nødvendigt) hvor må det bare være skønt...kan godt forstå du ser frem til 4 ugers ferie- og velfortjent

    SvarSlet
  6. Tillykke med afleveringen. Jeg krydser fingre næste mandag big time!
    Knus Malene

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med afleveringen!

    SvarSlet
  8. De mumibilleder er simpelthen SÅ DEJLIGE bliver helt glad og ville ønske jeg var nyfødt eller på barsel ;-)

    Endelig nyd dagene ved maskinen og lad al din viden finde sin rette plads i hovedet så du på eksamensdagen er opladet afstresset og klar til kamp!

    KH

    SvarSlet
  9. Lyder som en dejlig tid du går i møde... NYD den ;)

    SvarSlet
  10. Pssst - tjek lige hér ;) http://soslerier.blogspot.com/2010/06/tit-tit-der-var-du-jo.html

    SvarSlet
  11. Ihhh hvor er de fine søjde... Er især helt vild med det første! Kunne godt se det hænge herhjemme :)

    Nå må forsøge at vinde din give away i det mindste :)

    SvarSlet
  12. Jeg håber virkelig du giver dig selv lidt fri- til at lade op.
    Det er så flot at du allerede har et job.

    SvarSlet
  13. Det var dejligt!
    Så er der et lille pusterum igen.....
    Vi glæder os meget til at se, hvad tiden ved symaskinen udmønter sig i ;)

    Super fede Mumi-billeder

    Nyde dagen
    kh
    Kristine

    SvarSlet