Søg i denne blog

tirsdag den 8. juni 2010

Skal du holde fest???

Hmm de der overspringshandlinger.... ihh altså jeg kan hurtig få drejet fokus hen på alle mulige fantastiske hjemmesider, i stedet for at koncentrere mig om det der er vigtigst- i dag var det bacheloren! Men nå, jeg fik nået det jeg skulle - kunne dog sikkert have nået meget mere, hvis jeg fx ikke var havnet inde på bl.a. denne fantastiske side. En side med en masse super skønne ideer til diverse fester...
Skynd dig ind at kigge - jeg er i hvert fald blevet inspireret :) Og så er Julia også kommet på den sødeste ide til bordkort, som ville være ideelt til et fx bryllup :)

7 kommentarer:

  1. Overspringshandlinger kan være ganske sunde og dejlige :-)
    Og du skal jo holde den dejligste fest , som jeg slet ikke har sagt tillykke med/til- så det gør jeg hermed :-)

    SvarSlet
  2. Må jeg i den grad anbefale dig at melde dig ind på bryllupsklar.dk - det er et fuldstændig fantastisk site når man skal giftes. Der er de sødeste piger derinde :)

    SvarSlet
  3. Tusind tak Miri - ja det er en stor begivenhed som jeg glæder mig afsindig meget til ;)

    SvarSlet
  4. uuhhh tak Mia - det vil jeg få gjort!!! Hvor spændende :) :) :)

    SvarSlet
  5. De er farlige de dér sites. Man får hurtigt brugt timer sådan nogle steder...

    Ha ha, ja du kunne måske bruge min kys-idé?! Er der sat en dato endnu? Det må bare være så fantastisk at skulle forberede sådan en fest. Men også lidt svært at begrænse sig, og holde et tema ;)

    SvarSlet
  6. ja man kan hurtigt bruge en hulens masse tid :) men så blir vi inspirerede ;)

    Ja de var så fine, de kys - og super fundet på at de kunne bruges til bordkort :)
    Vi har ikke sat dato endnu - det skal lige passe med økonomi efter et forhåbentlig snarligt huskøb. Men et sommerbryllup vil vi gerne have, så måske næste sommer :)

    SvarSlet
  7. Fik en anden idé med de kys, som jeg dog ikke har prøvet, men tror fungerer. Når man har sprøjtet kys ud på bagepladen, kan man forsigtigt stikke et stykke karton med gæstens navn i, inden de bliver vagt. På den måde kan man stille et enkelt kys ved tallerken. Det ville være ret fint :)

    SvarSlet