Søg i denne blog

fredag den 18. juni 2010

Stempel :)

Endelig i dag fik jeg købt stempelpuder til mit nye stempel, som er herfra! Stempelpuderne kostede 6,- stykket nede fra hobbyforretningen ved Århus Havn! Ligger vedd busstoppested Skolebakken!Efter nogle flittige timer med eksamensgruppen, og en godt forberedt til den mundtlige eksamen forude, kastede jeg mig i krig med disse yndlings!! Har flere ting jeg gerne vil ha med på ferien, så vil smutte igen, så jeg kan få syet en masse firkanter sammen til et større projekt :)

7 kommentarer:

  1. Det er altid dejligt (og tiltrængt) med lidt adspredelse i eksamenslæsningen, og dit projekt ser spændende ud!
    Sikke et fint stempel, og nogle lækre farver, du har købt stempelpuder i.

    SvarSlet
  2. Flot flot stempel ! Har du sendt hende et jpg billede med det komplette stempel eller hvad? Hun meldte ikke helt klart tilbage til mig, da jeg spurgte på to customizede stempeler...
    God fornjelse med firkanterne og dejlig weekend til dig og dine ;o)

    SvarSlet
  3. Kære C- det er rigtig fint det stempel.. og lige dig.. :-) Tusinde tak for den fine kjole - jeg selv skal til at sy sammen :-) Det er bare lækkert stoffet :-) Jeg fik først åbnet postkassen i går.. så ved ikke hvornår du sendte den.. men jeg er bare rigtig fornøjet.. tusinde tak kære ven.. kram fra C

    SvarSlet
  4. Sikke et fint stempel! Det kan jeg godt forstå, du er glad for... Jeg tror, jeg selv skal i gang med at snitte i linolium... Jeg kunne ikke lige lure, hvordan man kunne komme til at bestille med eget design på etsy-siden. Måske, du kunne komme med en lille vejledning?
    -LisBethLys.

    SvarSlet
  5. Ja det er super fint - hun laver de skønneste stempler både customized og nogle af hendes deisgns...
    Jeg mailede hende derinde og spugte om hun kunne lave et specialdesignet og så sendte jeg et jpg. billede af mit logo :) det kan man uploade via mailsystemet inde på etsy - super smart :)

    SvarSlet
  6. De er top fine dine stempler :)

    SvarSlet
  7. Tak Malene - er også helt vild med det!!!

    SvarSlet