Søg i denne blog

tirsdag den 1. juni 2010

Give away!!

Er du ligesom mig VILD med glade farver og sprudlende motiver? Er du til neon pink? Og kan du lide dette billede??

Så er denne give away måske noget for dig :)

I anledningen af sommerens første dag, skyder jeg en rigtig sommer-solrig give away i gang!

Maleriet er malet på 40*50 lærred med acrylmaling og oliekridt. Mange små detaljer. Jeg har valgt at bruge nogle dejlige pastelfarver pga årstiden og trenden.

Jeg trækker en vinder dagen efter at jeg har forsvaret min bachelor, nemlig tirsdag d. 22/6, så sidste dag for deltagelse er mandag d. 21 juni!!

Som altid:

1 kommentar : 1 lod

1 kommentar+fast læser: 2 lodder

1 kommentar+fast læser+link til denne give away: 3 lodder

Sæt i gang :)

Vil du se andre af mine malerier?

75 kommentarer:

  1. Wehuuu hvor bliver man glad af det :)

    Jeg hopper med på 3 lodder og håber på at jeg vinder :-)

    SvarSlet
  2. Wow, hvor er det flot. Jeg vil gerne være med på 3 lodder.
    Kh Birthe

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne have 2 lodder! det ville da se fantastisk ud her i stuen:o)

    SvarSlet
  4. Sikke et flot billede, og nogle dejlige farver! Jeg vil gerne smide 3 lodder i puljen.

    Mange hilsner
    Cecilie

    SvarSlet
  5. hold da helt **** du er god til at male, lækre farver og hvem elsker ikke det. jeg gør i hvert fald.
    3 lodder til mig.

    Kh sara

    SvarSlet
  6. Er du vimmer, det VIL jeg bare SÅ gerne vinde!
    Alle 3 lodder herfra og forhåbentlig et fint maleri hertil!

    SvarSlet
  7. Skønt maleri!
    Jeg vil gerne være med på tre lodder:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Wauw, det er flot! Det vil jeg bare SÅ gerne vinde! Elsker motivet og alle farverne. 3 lodder fra mig:)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  9. Virkelig fint. Det ville passe så fint i mit hjem.
    3 lodder til mig.
    kh Tine

    SvarSlet
  10. Hvor er du god!! Jeg vil vildt gerne vinde, og så ville jeg faktisk give gaven videre. Nemlig til min søde Mor, som jeg ved ville knus-elske det billede. Hun fortjener det ;) 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  11. Fedt maleri og elsker farver, hvor er du god!
    Vil rigtig gerne være med 3 lodder
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  12. super fint - er med på to ;)

    SvarSlet
  13. Wow! Det er flot, og må meget gerne hænge på væggen herhjemme ;-) Jeg er med på 3 lodder, tak.

    Held og lykke med at forsvare din bachelor.

    SvarSlet
  14. Haps! siger jeg, og tre lodder er lagt:-)Virkelig fedt billede!
    Kh Ulla

    SvarSlet
  15. ååå jeg er så med!! 3 lodd takk ;)

    SvarSlet
  16. Hvor er det fint! Du er super kreativ :)

    Jeg er med på to lodder..

    SvarSlet
  17. Så har jeg gjort mig fortjent til 2 lodder. Ihh, det ku' være skønt at vinde :o)
    - Ida

    SvarSlet
  18. hvor cool - jeg er med på 3 lodder tak:-)

    SvarSlet
  19. Festlig smuk maleri - er med i lodtrækningen med 1 lod.
    Hilsen Helle
    hellefilbert@webspeed.dk

    SvarSlet
  20. Hvor er det skønt og dejligt dit maleri - jeg vil meget gerne være med i legen - med 3 lodder!

    SvarSlet
  21. Tre lodder til mig. Flot billede.
    Mvh Maria

    SvarSlet
  22. Jeg er gjerne med på to lodd, om det er lov for oss i Norge også å være med? ;) Vist ikke forstår jeg det! Flott bilde man blir glad av å se på! Du er flink!

    SvarSlet
  23. Det er super fedt. Du er da ret dygtig hva??Du skulle lige se det hænge her!!!Er med med 3 lodder og krydser fingre....God dag Birgitte

    SvarSlet
  24. Nøj, det ville være så fedt i vores dejlige sommerhus! det vil jeg gerne vinde :-)
    2 lodder, tak

    SvarSlet
  25. Den er jeg med på!! :0)
    Ind over med 3 lodder til mig, tak! Og held og lykke med din Bachelor!
    Knus Camilla

    SvarSlet
  26. Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  27. Ej, det ville være så flot hjemme ved mig :) Er vild med alt ved det! Smider to lodder og krydser finger! :O)

    SvarSlet
  28. Det kan jeg faktisk rigtig godt lide, så jeg er med på to lodder.
    Hilsen HElle

    SvarSlet
  29. Ej, hvor er det flot Christina!! Det vil i den grad pynte og lyse op hjemme hos os :-)
    Jeg smider straks 3 lodder.
    Kh Louise

    SvarSlet
  30. Uha det er jo lige mig med sådan nogle farver:) ELSKER glade-farver.
    Jeg er med på 2 lodder og håber jeg vinder....
    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  31. wauu, det er da flot. hvor er du dygtig. Jeg leger med. 3 lodder tak.Kh Jeannet

    SvarSlet
  32. Det billede passer perfekt over min sofa, så jeg smider straks 2 lodder i puljen...

    SvarSlet
  33. Sikke nogle skønne farver, lige noget for mig ... så jeg deltager med to lodder :o)
    KH Jytte

    SvarSlet
  34. hvor er det fint- jeg er med på 3 lodder

    SvarSlet
  35. Hvor er du bare super god.
    Vil gerne deltage med 3 lodder.
    Kh Mette

    SvarSlet
  36. Det er rigtig flot, Christina!! Vildt lækre farver..:)
    Jeg er med på 3 lodder og krydser alt for mit held..;)
    KH Anne

    SvarSlet
  37. Sagde du neonpink.....jamen jeg er da selvskrevet så.
    3 lodder til mig.

    SvarSlet
  38. Hvor er det bare fint :) Jeg er med på 2 lodder :)
    Glædelig sommer, Signe

    SvarSlet
  39. Jeg elsker din blog og vil da også ligge billet ind på dette billed.
    Det bliver med 2 lodder til at starte med.
    Men hvis der er nogen der kan fortælle, hvilken gadget man skal bruge for at linke fra min blog, så er jeg med på det 3.lod ;-) (er ret ny i fantastiske blogland)

    Vh Linsens

    SvarSlet
  40. Uha, det skønne, skøre og fantastisk farverige billede vil klæde min stue. Jeg smider 3 lodder i puljen.
    KH Pialouise

    SvarSlet
  41. Hmm - jeg kan ikke få lov til at gemme billedet, så indtil videre har jeg brugt dit logo i mit link. Jeg prøver igen i morgen.

    SvarSlet
  42. Wauw, den er jeg med på... 3 lodder til mig. :-)

    SvarSlet
  43. Jeg nupper to lodder:)
    God sommer...
    - Anne Sofie

    SvarSlet
  44. kanon giveaway! Jeg prøver lykken med 3 lodder

    SvarSlet
  45. Hvor er det et skønt maleri...2 lodder til mig

    SvarSlet
  46. WOW! Det er virkelig skønt! Man bliver i strålende sommerhumør af at se på det... Ihhh jeg håber JEG vinder ;-)

    Jeg smider 3 lodder i.

    SvarSlet
  47. Hvor er det et skønt maleri! Jeg er med på 3 lodder. og håber på at lykken tilsmiler mig. :)

    SvarSlet
  48. I love it....det er da et pivfrækt maleri Christina og jeg vil være totalt stolt over at have det hængende. Vi har en flok kronhjorte under hegn og det vil da være toppen at have en i stuen også;-) jeg er på med 3 lodder og håber lykkens gudinde er med mig....

    SvarSlet
  49. Hey, mig mig mig!!! kan godt lige bruge nogle nye friske farver i mit nye hjem - og det ville klæde dem jeg allerede har! ;o) 3 lodder til mig!

    SvarSlet
  50. Jag vill vara med med en lott. Hoppas hoppas!

    SvarSlet
  51. Fantastiske farver, jeg er med på tre lodder og håber jeg sådan jeg kan få det gode humør tilsendt ;0)

    SvarSlet
  52. lækkert billede! jeg vil meget gerne være med på 2 lodder :) jeg har også en give away lige nu, så kig gerne forbi :)

    Mvh

    sasha

    SvarSlet
  53. wuhu kunne man være så heldig at vinde en "krudeuglens mor" original?!?!? Det må jeg da prøve, hvis bare jeg er heldig nok!!!
    Jeg er med på alle 3 lodder, hvis man får et lod når man allerede ER fast læser :D

    Mange knus Sarah

    SvarSlet
  54. Det er altså bare et super godt billede. er helt vild med motivet og de muntre farver. Det kan man kun blive glad af at kigge på. Jeg forsøger mig med tre lodder. :-)

    Mvh. Karina

    SvarSlet
  55. Jeg er med på 2 lodder - det er jo et rigtig fint billede :)

    SvarSlet
  56. Den vil passe perfekt hjem til de farverige billeder min farfar har malet :D Så jeg deltager med 3 lodder ;)

    Tanja
    Ajnat.dk

    SvarSlet
  57. Superflot maleri - jeg er med med et lod :)
    Held og lykke og knæk og bræk med bacheloren!
    (Skal selv op til fysik-eksamen den dag, uha uha!)

    SvarSlet
  58. Ååå så fint!og for noen herlige farger!
    Det ville nok gjøre seg fint i norges dype skoger:)
    Har desverre ingen egen blogg enda,men forsøker å legge meg til som fast leser så 2 til meg;)
    Ha en strålende kveld!
    Janicke:)

    SvarSlet
  59. Hej-Hej - jeg snupper lige 3 lodder, for det er et MEGET smukt maleri som jeg MEGET gerne vil ha hængende! KH Lisbeth

    SvarSlet
  60. Åhhh nej, der er jo alt for mange der har tilmeldt sig!! Hmm... ja jeg kan jo lige så godt være den heldige! Skal da i hvert fald være med på 3 lodder... :)
    Knus Jeanette

    SvarSlet
  61. Dette var virkelig et herlig maleri! Så flink du er!! Jeg vil gjerne delta med 3 lodd :)

    SvarSlet
  62. HOLD FAST hvor er det bare flot, det vil jeg rigtig gerne vinde
    Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  63. Fantastisk flott bilde! Jeg vil gjerne bli med i trekningen og tar 3 lodd.
    Lykke til med bachelor!

    SvarSlet
  64. Superflot billede! I mangel af solskinssommer kan det nok peppe humøret op.
    Jeg er med på 2 lodder!
    -Lina

    SvarSlet
  65. Hei og hopp ;). Jeg har kjempelyst til å være med! Trekker to lodd jeg. Hilsen Nina i Norge

    SvarSlet
  66. wee jeg kan liige nå det :o)

    Jeg skynder mig og er med på 3 lodder :P

    Kh

    Sasha

    SvarSlet
  67. Jeg vil gerne have et lod:)

    SvarSlet
  68. hvor er det fantastisk! jeg vil gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlet
  69. Hei,
    Jeg deltar med to lodd :o)

    SvarSlet
  70. Uh, jeg har da helt glemt at melde mig til denne giveaway...
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder så, da det næsten ikke kan betale sig at reklamere, når vinderen trækkes i morgen...
    Held og lykke med eksamen Chrístina... Som lærerne altid siger - eksamen er en festdag for den velforberedte elev :)

    SvarSlet
  71. Hei,

    jeg er med, og tar 1 lodd!:)

    Charlotte (cmc@broadpark.no)

    SvarSlet