Søg i denne blog

onsdag den 10. august 2011

3 pusletasker tilbage - Udsalgspris 475 INKL. PORTO

Disse tre pusletasker i pink, rød og lyserød farve har jeg tilbage fra markedet og nu sælges de for bare 475 INKL porto :)

Jeg går og overvejer at sy flere til salg (ind i mellem overvejer jeg også lyst og tid i forhold til bestilling). Men uanset hvad, vil en fremtid pris være højere end markedsprisem, simpelthen fordi at arbejdstiden og materialer slet ikke kan svare sig til den pris. Men det har nu været meget lærerigt at forberede mig til et marked og det har givet en god øvelse (og endte med et ret godt resultat, synes jeg selv Ü), så jeg tager det som en begyndelse for et eventuelt videre salg af Krudtuglens Mor pusletasker :)

Bagsiden af pusletaskerne kan ses i dette indlæg og pusletaskens funktion ses her :)

Mail mig via christina@ennemark.dk ang. info og køb!

8 kommentarer:

  1. De er bare så fede!! :)
    Men hvad skal man dog med sådan en, uden en baby...

    SvarSlet
  2. Kan man på nogen måde bruge dem som alm. håndtaske??? eller ku du ha lyst til at kreere sådan en, er top forelsket i den øverste her??

    SvarSlet
  3. Hmmm den er nok lidt klodset som håndtaske :) har desværre ikke tiden til at kreere en lignende som håndtaske, desværre :(

    SvarSlet
  4. Aj, de er for vilde. Og ved de er pengene værd, men synes de er lidt dyre. har ikke så mange penge at bruge på noget, som jeg ikke decideret "mangler". :)

    men jeg ville alske det, hvis du ville sætte dem til salg på den nye facebookside for køb/salg/bytte af retro-stuff: http://facebook.com/RetroSalgKob

    Måske jeg ender med at købe én alligevel... :-/

    Mvh.
    Sandie Bille Larsen.

    SvarSlet
  5. Hvor gad jeg godt at have kendt til dig og dine lækre ting, da jeg havde babyer i huset... :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er pusletasken fin. Sådan må jeg kunne sy til det nye barnebarn.
    Med hilsen farmor og snart også mormor

    SvarSlet