Søg i denne blog

onsdag den 31. august 2011

Bolche-skål!

Mmm... jeg bliver lidt lækkersulten af denne skål, som pryder i mit kreaværelse. De hæklede kugler skal blive til en barnevognskæde - enten til en pige eller dreng, alt afhængig af hvad vi venter :) de resterende kugler skal på juletræet og har en plan om at hækle en masse til!! (Ak alle de planer Ü)

Nu vil jeg smække benene op til lidt desperate husmødre (ja jeg er lidt sent på den) og så vil jeg se om det bliver i aften at min giraf bliver færdig!

7 kommentarer:

  1. Uha, kender godt den giraf :o) Glæder mig til at se den færdig :o)

    SvarSlet
  2. Uha, jeg kender godt det der med planerne...for det meste bliver kun halvdelen udført...

    SvarSlet
  3. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at lære at hækle sådan nogle kugler. Vil du ikke lave en DIY eller henvise til en? :)

    SvarSlet
  4. Heidi Clara; ja må lige se om jeg kan finde siden, hvor jeg fandt denne giraf for længe siden :)

    KirstenK; Ja sådan er det egentlig også her :)

    Sara Marie; jeg hækler dem meget sådan udtag og indtag hist og her, men kan lige prøve at se om jeg kan finde tid til at mikse en diy sammen ;)

    SvarSlet
  5. UUUhm sikke smukke lækkerier der er en lille lækker baby, som vil nyde synet af dem :0)

    Dejlig torsdag til dig - KH Karen Marie

    SvarSlet
  6. De ser rigtig lækre ud. Der findes en DIY her:
    http://thepukproject.blogspot.com/2010/02/sadan-hkler-du-en-kugle.html

    SvarSlet
  7. Da jeg på ingen måde kan hækle søger jeg desperat et sted at købe hæklede kugler som disse. Kender du et sted, eller sælger du selv?

    SvarSlet