Søg i denne blog

onsdag den 17. august 2011

Maleri til arbejdet!

I dag skal dette maleri vises frem for mine ca. 30 kollegaer. Min leder og ene kollega har allerede set og godkendt maleriet. Det er nemlig dem, der har sat mig på denne helt særlige arbejdsopgave :) og heldigvis er de vilde med detog har besluttet at det skal vises foran alle mine andre kollegaer i dag... oh my god...
Vi er ved at arbejde i synliggørelse af vores værdier og ånd - og dette maleri skal hænge i sfo-hovedbygningen, samt være på forsiden i vores pjecer til forældrene! Vores værdier er; ansvarlighed, hjertelighed, anerkendelse, humor, fællesskab og engagement!Og de står skrevet i skyerne - den svævende ånd over sfo'en!
Jeg er så benovet over, at være blevet spurgt. Jeg har researchet meget på nettet og er blevet inspireret af mange billeder ved hjælp af google-billedsøgninnger! Min stil er naivistisk og eventyrligt har Jens Veggerby (tidligere cykelrytter, nu galleriejer) udtalt, da jeg deltog i aftenshowet for 4 år siden og malede live ude på rådhuspladsen med 2 andre med hver deres maleri! Fed oplevelse. Dengang malede jeg enormt meget, men det er blevet mindre med tiden. Nok allermest pga pladsmangel i lejligheden efter vi fik Luna. Men nu begynder lysten at komme igen og nu har vi også mere plads til det :)

20 kommentarer:

  1. Det er rigtig fint! Det er lige til at blive i rigtig godt humør af, så det tror jeg også, at børn og voksne, der går forbi det i institutionen gør:)
    Og hvor spændende, at du har været i aftenshowet!

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare blevet flot! Jeg beundrer dine evner og ønsker mig et vægmaleri som Lunas, når vi engang får mere plads. Billedet er er bare lige i øjet - stilen, farverne og ikke mindst motiverne udstråler bare, at jeres SFO er et rigtig dejligt sted at være :-) Jeg er sikker på, at det falder i alle kollegaernes smag!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Hvor er det blevet fint, Christina!!:)
    Det er da virkelig godt til lejligheden/formålet.. Og lækre farver og udtryk..
    KH

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare super flot!

    SvarSlet
  5. Det er et super flot billede - det har du gjort godt :)

    SvarSlet
  6. Det er HELT perfekt til en SFO-og jeg forelskede mig straks i ordet hjertelighed, det vil jeg bruge noget oftere:-)

    SvarSlet
  7. Helt fantastisk billede. De kan ikke blive andet end glade for det

    SvarSlet
  8. Sådan, Christina! Det er da lige i øjet til jeres institution. Er sikker på der bliver taget godt imod det!

    SvarSlet
  9. Det må meget gerne hænge hjemme på min væg. Mine værdier og mine farver :)

    SvarSlet
  10. Hold da k... Hvor er det flot, kan du ikke få det trykt som plakater, sådan en ville jeg gerne have hængende hjemme hos mig og vores sfo kunne garanteret også bruge en...
    Kh Mia

    SvarSlet
  11. Super duper flot - elsker farverne.

    SvarSlet
  12. Hvor er det blevet fint, Christina. Du er dygtig!

    SvarSlet
  13. Ej, hvor er det blevet godt! :)

    SvarSlet
  14. Det blev som forventet et rigtigt glad billede. Herligt !

    SvarSlet
  15. Tak - FEDT I kan lide det!! Mine kollegaers reaktion gav røde kinder - dem hvor man bliver helt varm af glæde... så det var absolut positivt!!!

    SvarSlet
  16. Mia; desværre kan jeg ikke lave plakater af lige denne, da jeg i dag fik af vide, at ikke nok med at det skal hænge i vores sfo og være i pjecen - ja så skal det også være vores logo :) :) :) så det giver sfoen rettigheden over hvad billedet skal bruges til :)

    SvarSlet
  17. Men måske noget lignende som kommende give away? :)

    SvarSlet
  18. Det er bare SÅ fint det billede...? Men bliver nød til at spørge, hvad du bruger til at tegne op med sort? Jeg har malet mine op med sort maling og syntes de bliver så ujævne?:o)

    Mvh en blogger er nyder din blog..:o)

    SvarSlet
  19. Hej :-)
    Virkelig flot billede - elsker det!
    Hvordan har du lavet det? Altså hvordan er fremgangsmåden?
    Knus fra Julia - www.i-mine-oejne.blogspot.com

    SvarSlet