Søg i denne blog

onsdag den 24. august 2011

De populære elefanter...

...har jeg ikke, men jeg har til gengæld disse! Jeg havde faktisk lidt glemt dette betræk, som lå sammen med Lunas andre sengebetræk i hendes skab! Jeg har for længe siden byttet eller købt det af en blogger, og jeg mener, at det var hos Julie fra Julies Kreahule?? (Tænk at glemme det, men hold op hvor har der været mange handler og bytterier siden.) Jeg huskede det som et babybetræk og havde tænkt at en evt. lille babypige skulle have det. Men i aften opdagede jeg, at det faktisk er et junior - og fluks kom det på Lunas dyne :)
Jeg har ikke de andre elefanter - jeg synes de er super søde, men er efterhånden nok lidt mættet at stof-jagt, så derfor er jeg ikke hoppet ind i kampen om de fine elefanter.... men så kan jeg da nyde denne anden udgave :)

25 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt... det sov jeg i da jeg var lille..og kan huske jeg synes det var såååå synd for den lille elefant at den store tabte malling på det...
    Det er bare for cute..og vækker minder..
    Kh Michelle

    SvarSlet
  2. jeg kan godt lide elefanterne på væggen men de andre elefanter er også søde :)

    SvarSlet
  3. det var pudsigt og fedt at det genkendes, hvor jeg ved ikke hvor kendt dette motiv lige er, og om andre måske har denne slags elefanter?

    SvarSlet
  4. Michelle; jeg skal forresten lige have svaret din mail, vil meget gerne se billeder, og så får jeg også lige taget billeder :)

    Helle; ja de matcher hinanden godt, ikk ;)

    SvarSlet
  5. Jeg elsker dette betræk, fordi det ikke ligner alle de andres:-) Men jeg har faktisk slet ikke set det før?!

    SvarSlet
  6. Fie; jeg synes faktisk også at dét netop giver det charme, for jeg har heller ikke set det før...

    SvarSlet
  7. wow.. minder.. Jeg havde sådan et som barn. Det er så fint og sødt. Mit gamle eksisterer nok desværre ikke mere..

    SvarSlet
  8. Hvor er det skægt at høre at I er flere der har sovet i det - havde nemlig gået og studeret det ift hvor retro det er... for det har det samme retro look, men havde alligevel tænkt om det er noget nyere betræk fra 90erne :)

    SvarSlet
  9. Jeg Mener faktis også jeg sov i et gult et..
    Åh pokkers at min mor ikke gemte alt det guf :-(

    Det lyder super... sender billeder om lidt..
    Men har allede sendt det asted :-)
    Kh

    SvarSlet
  10. Det var ellers hurtigt :) så må jeg også lige få rubbet neglene, så du kan få noget stof retur ;)

    SvarSlet
  11. Dejligt du også kan lide det, har selv kun lige fået øjnene op for det, men synes det er ret fint!!

    SvarSlet
  12. Fine elefanter over sengen, så enkle, fine og fargerike. digger dem. :)

    SvarSlet
  13. Det er wallstickers købt på trendsales, tror stadig man kan finde dem eller nogen lignende :)

    SvarSlet
  14. elsker elefanterne på din væg!!!

    SvarSlet
  15. jeg har lidt af det i blå og havde faktisk sendt en lap med til julie da jeg byttede med hende og har også en lap af det med i en pakke jeg sendte af sted i dag til en anden blogger

    SvarSlet
  16. Jo det var hos mig du købte det:-) Sikke fint det er i Lunas seng:-)

    SvarSlet
  17. Elisabeth; er også selv rigtig glad for dem, og overvejer flere til vores lille ny!

    Stinne; hvis du vil bytte et lille stykke af det blå må du meget gerne maile mig :)

    Julie; ah så huskede jeg rigtig ;) ja nu er det endelig kommet i brug, er glad for det blev fundet frem i gemmerne!!

    SvarSlet
  18. Der er altså bare et eller andet over elefanter, jeg har godt nok lidt af de så eftertragtede elefanter, men jeg syntes egentlig dit er lige så sødt. Jeg har lige syet en dukke pusletaske til Filippa i dag, hvor jeg også har bruge et helt andet stykke elefant retro stof, det syntes jeg også er rigtig fint.

    SvarSlet
  19. Er helt enig - elefanter er bare søde!! Vil lige holde øje med din udgave af en dukkepusletaske, det er altid sjovt at se hvor forskellige de kan blive, når der er andre der syr det samme :)

    SvarSlet
  20. Uhhh kan også være jeg skal flashe mit. Har et baby dyne betræk med blå elefanter og lyseblå baggrund magen til dette. -og tit synes jeg også charmen går lidt af sengetøjet når der er for mange der har det og man bare ser det alle vejne. Så JUBIII for vores fine elefant sengetøj. ;-D

    SvarSlet
  21. Ejj hvor er de bare super søde :)

    SvarSlet
  22. Næææ hvor er det hyggeligt, sikke en fantastisk sovekrog. Jeg er virkelig forelsket i det værelse din lille pige har. SÅ FLOT.

    Lækre elefanter der kommer gående på væggen også:-)

    SvarSlet
  23. Kristiane; åh ja tak vil rigtig gerne se det i blå :)

    Natanja; er helt enig, og kan faktisk lide dem mere og mere :)

    Louise; Hvor er du sød, tak :)

    SvarSlet
  24. Du får lige min mail her - jeg har 4 lapper på 30x30.

    ss_sigurd@hotmail.com

    SvarSlet