Søg i denne blog

tirsdag den 23. august 2011

Lækre fund i netto og lidt kreativ syslen i sfo'en!

1# Karklude til bare 6,- stykket.
2# Babushka til kun 39,-. Vakte stor begejstring hos månebarn!
3#  kun den blå/lyserød er ny, men her er vores voksende lille samling - Luna er helt tosset med at lege med dem - de har ikke været så dyre, så mor er ikke helt så øm over for dem ;)
4# Marmeladeglas - vi sylter en masse lige nu, så det var bare et must, at jeg hurtigt måtte i netto i denne uge og snuppe dem jeg kunne. 8,- stykket. Billigt - og så virker de helt tætte!
5# Kagedåser - 59,- for tre!! Mangler nu ikke dåser, men kunne slet slet ikke stå for dem!!!
6# Til sidst - lidt pynt til håret. Jeg var i kreativ værksted igår på arbejdet og der lavede vi hårbøjler ud af alt hvad vi kunne finde - bånd, piberenser, filtblomster osv. :)

Ha' en rigtig dejlig dag!!!

14 kommentarer:

  1. zukke en masse fine ting, det kan da vist bliver dyrt at handle i netto idag :)

    SvarSlet
  2. Kunne faktisk også have fortsat med cupcakes-opsats, puf udformet som svamp og alt muligt andet som de har i denne uge :)

    SvarSlet
  3. Det kunne være man lige skulle en tur forbi netto:-) Jeg er vild med Babushka dukkerne, de er så fine. Jeg er selv ved at strikke en til min datter:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  4. uh det var også fint! Kan nu ikke strikke, men måske man skulle hækle en ;)

    SvarSlet
  5. Sikke en masse flotte ting du har fundet. Nøj hvor jeg bare savner Netto og de gode spotvarer.
    Netto kom til Norge NU!!!

    SvarSlet
  6. Kan se, at det er godt, jeg slet ikke har fået kikket i Netto-reklamen i denne uge. Mon manden har gemt det for mig?

    SvarSlet
  7. Ihh, Svampe-puffen kom med hjem hos mig... De havde ikke Babushkaerne i min netto - hmm, måske skulle man tage cyklen ud på en lille "netto tur"..

    Men puffen er i hvert fald en kæmpe hit her hjemme :)

    SvarSlet
  8. Auvills univers; He he min kæreste er også ved at få øjnene op for hvorfor jeg hapser netto, rema og fakta-reklamerne som det første :) der kommer ofte noget nyt ind i huset i løbet af den følgende uge :)

    Bublemum; jeg har godt nok overvejet om jeg skal ind efter svampepuffen... den er virkelig fin! Der var sjovt nok også kun en babushka i min netto, og synes ikke jeg havde set den i reklamerne?!

    SvarSlet
  9. ja jeg har også været i Netto i denne uge, købte sylteglassene til min kæreste der har fået te på hjernen i øjeblikket og han efterlyste nogle bøtter til det, vupti vupti så kunne jeg jo købe dem med god samvittighed :-) han var ikke helt jublende da han så dem meeeeen sån er det bare :-)
    Overvejede oz svampepuffen og sidder nu og spekulerer om jeg lige skulle køre en tur ud og se om de har flere tilbage he he. Har minus plads tilbage på børneværelset men de er altså fede!

    SvarSlet
  10. He he min kæreste synes også de er lidt tøset, men hey det er os der shopper, og dem kan man da bare ikke leve uden :)

    SvarSlet
  11. Ps. overvejer stadig svampepuf, på trods af manglende plas her også :)

    SvarSlet
  12. Hej!
    Vil haste mig og sige 'hvis du også har købt de der dåser i Netto, og det er gået min snude forbi, hold nu op hvor er jeg jaloux.
    De er bare alt alt ALT for fine.'

    Må straks melde mig som fast læser, så jeg ikke går glip (eller er det glib?) af sådan nogle kup igen. Jeg læser nemlig ikke reklamer (særlig tit). Bliver simpelthen for grebet af det. :p

    Mvh. Dittemusen

    SvarSlet