Søg i denne blog

søndag den 28. august 2011

Hygge på en søndag!

Efter min lille pige havde sovet til middag her...
...lavede vi dej til pandekager!
For det er jo ikke helt dårligt på en afslapningssøndag, vel? :) Æblerne skal bruges til mere æblegele - min første æblegele nogensinde lavede jeg i formiddags og den står nu og stivner. Den smager fantastisk, så jeg må ha' lavet en masse mere til venner, familie og os selv til vinteren :)
Her er de færdige pandekager - vi nød dem til søndagens Sønderjyske kamp mod OB - som endte 4-2 til os, jubii :)  min kæreste (og svigerinde) er bidt af en gal sønderjyske bold og allerede nu går Luna og siger "Synnejyske, synnejyske!!!" <3

9 kommentarer:

  1. Ja, det var en hel vild kamp. Vi holder jo også med Sønderjyske her:) Her bliver det til kage efter kampen, da den først lige er kommet i ovnen, men elsker simpelthen en stille søndag med hjemmebag og hygge uden det store på programmet!
    Mm...pandekager skal vi faktisk have i aften (det får vi ellers aldrig til aftensmad), men engang imellem må man godt, ik?:) Fortsat god søndag til jer!

    SvarSlet
  2. Jeg er nok mest fan når det går godt og når man lige kan drille kollegaer og venner, som holder med andre hold ;)

    Jo man må godt smovse lidt lækkert en gang i mellem, den er vi også med på herhjemme ;)

    SvarSlet
  3. Åh jeg elsker når du flasher billeder fra det børneværlser... Du må kommer og indrette her hos mig:-)

    Har simpelthen måttet bestille de der elefanter, dem er jeg top forelsket i.

    og sikke et fint piskeris, det er da ret fedt. Hvor er det mon fra???

    Lyder ellers til i har haft en top lækker søndag... Min mand har spillet fodbold alt den tid jeg har kendt ham, så jeg er efterhånden ret træt af at bruge weekenderne på at være alene, men det må være sjovt når man sidder som familie og kigger på:-)

    Go aften til jer

    SvarSlet
  4. Det ser ud som en rigtig dejlig søndag. Hvor kommer opskriften til æblegele fra?

    SvarSlet
  5. Foe et herlig barnerom.Ønske ,ønske..

    SvarSlet
  6. Giver du en opskrift på den der æblegele? :)

    SvarSlet
  7. Tak for jeres skønne kommentarer :)

    Louise; piskeriset er en gave, så ved desværre ikke hvor den er fra...

    Jo jeg må lige få lagt en opskrift på bloggen :)

    SvarSlet
  8. Hvor er det et dejlig farverigt værelse :)

    SvarSlet