Søg i denne blog

mandag den 8. august 2011

Vores andet kærlighedsbarn!

Her er den lille så - vores første møde <3
Det var så skønt at se, at alt er vel - høre hjertebanken og se den sprælle. Da vi var til scanning med Luna, var jeg fuldstændig kulret og ville bare gerne ind og se det lille væsen igen... det var så vildt, så uvirkeligt. Og alt hvad vi oplevede omkring graviditeten kørte igen og igen som en film i tankerne, fordi vi bare ikke måtte gå glip af noget. Denne gang var jeg mere rolig bagefter. Der kan jeg især mærke, at det er anden gang. Det er andre og lidt mere praktiske ting, der fylder denne gang. Mere det lille barn der kommer til februar, frem for hele processen i maven... som absolut stadig er speciel, men tiden går bare lynhurtigt fordi vi har Luna og det er også meget nemmere, at forholde sig til hvad der er i maven frem for sidste gang, hvor jeg bare måtte have alt med i form af graviditets-blade samt bøger og jeg skrev op og ned af stolpe i en graviditets-dagbog om hvad der skete uge for uge :)

26 kommentarer:

  1. Ihh altså, er bare så glade på jeres vegne søde christina!!

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød Anne :) glæder mig til forhåbentlig en dag at følge dig :)

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt med "syn for sagen". tillykke igen :)

    SvarSlet
  4. Åh et fint billede - det er så dejligt.. er sikker på Luna glæder sig til at blive storsøster :-)

    Stort tillykke igen :-)

    SvarSlet
  5. Nåh altså, det var også ret så sødt. Håber da virkelig også at der bliver noget at følge en dag :) Og at du er der så!

    SvarSlet
  6. Hvor er h*n fin... :D
    Det er bestemt anderledes anden gang.. Det hele går så stærkt og man følger slet ikke maven på samme måde som første gang.. Men synes tilgengæld at ventetiden frem til nf scanningen var laaaang!.. hvor man først der ved om alt er som det skal være.

    SvarSlet
  7. Stort tillykke. Altid helt specielt, at se den lille første gang inde i hulen;o)

    SvarSlet
  8. Sikke en dejlig lille spirrevip, der gemmer sig derinde.
    Kæmpe stort tillykke :-)

    SvarSlet
  9. Ihh tillykke :) det bliver spændende og meget dejligt :)

    SvarSlet
  10. Nu har jeg læst med i noget tid og det må være på tide at jeg lige siger hej og nu også mange gange tillykke :o)

    (pisst; pas på med at vise dit personnr. på nettet - bare sådan just in case)
    De bedste tanker herfra

    SvarSlet
  11. Stort tillykke! Sidder selv med 3 uger til min nr. 2 melder sin ankomst. Og jeg kan kun give dig ret, 2. graviditet er noget helt andet! Men også LANGT mere afslappende! Held og lykke med graviditeten!

    SvarSlet
  12. Endnu engang tillykke. Hvor blir det spændende at følge altså:)

    SvarSlet
  13. Tak for allle jeres kommentarer :)

    Ja det bliver pludselig mere virkeligt når man se liv for første gang :)

    Pernille; TAK, det har jeg overhovedet ikke lige skænket en tanke her midt i min aften-træthed... Så det er nu slettet :)

    SvarSlet
  14. Sikken et dejligt billede!! Tillykke med det!

    SvarSlet
  15. Sikke et fint billede! Hvor dejligt at alt er som det skal være :-)

    SvarSlet
  16. Iiih hvor fint! Er måske lille bitte smule misundelig ;)

    SvarSlet
  17. åh.. jeg er lidt misundelig ;) selvom jeg har en på 11 mdr ;)

    SvarSlet
  18. Åh så dejligt med alle de små :-) Stort tillykke

    SvarSlet
  19. Stort stort tillykke med den lille dejlige baby i maven.

    Der er intet i verden som at blive mor, om det er første, anden eller tredie gang... Så er det bare helt fantastisk.

    For ca. 7 måneder siden blev jeg selv mor til nr. 2, og jeg kan godt følge dine tanker... Man tænker rigtig meget på den man allerede har, og hvordan hun nu vil tage det at blive storesøster.... Og man tænker også en lille smule på, om man nu kan elske den næste lige så højt, for det synes da umuligt på det tidspunkt hvor man endnu ikke har mødt den lille ny.

    Men den dag hvor baby kommer, der er det hele bare præcis lige så stort og fantastisk og lykkeligt og man er så bare lige pludselige mor til to:-)

    Rigtig meget pøj pøj med de næste 6 måneder, glæder mig til at følge dig, og se det lille vidunder til februar.

    KH Louise

    SvarSlet
  20. hjertelig tillykke og ja alt er nemmere og går meget hurtigere anden gang... men man har heller ikke helt samme forventnings glæde...

    SvarSlet
  21. Stort tilykke! Vi venter også vores nummer to her hjemme.
    Og det ser vist ud til at jeg har termin kun 1 1/2 før dig :)
    Ps. Håber kvalmen er ved at aftage.

    SvarSlet
  22. Congratulations Christina! What exciting news for you and your family. Luna will love being a big sister, I think.

    I love your blog! - Especially now that I've figured out how to translate it. :)
    Jodi

    SvarSlet
  23. TUSIND TAK for alle de rørende kommentarer :) :) :)

    SvarSlet
  24. JODY!! Thank you soooo much!! I love the fact, that you´re following my blog :)

    SvarSlet
  25. Sikke en fin lille loppe der gemmer sig derinde - STORT tillykke :)
    Så er der jo under 1 måned imellem vores terminer - bliver sjovt at fælge dig herinde!

    KH Vibeke

    SvarSlet