Søg i denne blog

torsdag den 25. august 2011

Mmm nye gamle stoffer!!

Åh et kick når der lander nyt stof i postkassen... og det er egentlig et stykke tid siden, at der sidst landede stof i min postkasse, som jeg enten har købt eller byttet mig til.
Men da jeg så det orange stof med køer hos Michelle var jeg helt og aldeles solgt!!! Nu har jeg så fået det fineste lille stykke, som dog er stort nok til flere projekter. Derfor har jeg allerede flere planer med det, når bare vi ved hvad køn vi venter os - for det skal helt sikkert indgå i noget patchworktæppe og sengetøj :) Michelle har også været så sød, at sende hele 3 andre stykker med og de er bare så fine!! TAK :) Nu skal der klippes stof til en pakke retur!!

11 kommentarer:

  1. Hvor er det orange med køerne fedt :O) Elsker bare det print, Ida har småfolk bluser i både lilla og brunt med de samme køer ;O)

    SvarSlet
  2. Jeg er også helt vild med køerne ;) De er skønne... elsker, at finde sådan noget stof... især, hvis det er billigt i en genbrug ;)

    SvarSlet
  3. er også vild med køerne..spændt på at se hvad du får tryllet dem om til...
    KH Mia

    SvarSlet
  4. Wauuu, kunne du tænke dig at sælge lidt af det med bamserne -det stof var jeg helt vild med, da jeg var mindre (og er det stadig..)

    SvarSlet
  5. Kostoffet er altså også virkelig fint. :-)

    SvarSlet
  6. Skønne stoffer, jeg er også tosset med ko-stoffet:)

    SvarSlet
  7. Ejj hvor er det bare lækkert, sidder og er godt misundelig.

    SvarSlet
  8. kan høre vi er flere der elsker køer mixet med retro stof :)

    Barbara; det er bare en lille lap, der var ekstra, så har desværre ikke nok :)

    SvarSlet
  9. Er helt forelsket i stoffet med køer:-)

    SvarSlet
  10. Sååå fina tyger! Jag blev mest förälskad i det sista med rosa och gula blommor. LOVE!

    SvarSlet