Søg i denne blog

torsdag den 18. august 2011

Den smukke side af blogland!

Jeg elsker simpelthen, hvordan man i blogland bare begaver hinanden igen og igen, og på kryds og tværs :) Mange indlæg omhandler byttehandler, hvor man begge glædes og så er der også de spontane gaver, som oftest er "bare fordi"... sådan en "bare fordi" gave har jeg fået i tirsdags!!! Af Busters søde søde mor!! En ukronet dronning inden for hækling - altså hvad hun ikke lige kan trylle!!! Se bare de skønne My her!! TAAAK Laura - jeg er simpelthen så glad over den skønne mumi til spunken (som du så sødt kaldte den, så det tror jeg da den skal hedde fra nu af) og den smukke vest til Luna :)
Vesten skal lige have monteret knapperne og ja -  mumien den er altså allerede i brug, der var én der bare sagde HAPS og synes, at den da ikke bare skulle ligge og vente inden februar :)
Nu hvor energien er retur, så har jeg flere planer om "bare fordi" gaver.... for hold da op, hvor bliver man glad, når de bare ud af det blå dukker op!!!

8 kommentarer:

  1. Ihh nogle fine gaver. Hvor sødt af laura :)

    SvarSlet
  2. Laura er en stjerne !

    Hvor er du heldig! Jeg har ikke fået sådan en "bare fordi gave" før, men derfor elsker jeg nu blogland ualmindelig højt alligevel :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot, den vest. Er det en hjemmeopfundet, eller findes der opskrift til den? :)

    SvarSlet
  4. Åhhh, søde Christina - det er så dejligt med gaver (er sørme også lige blevet begavet af Laura...) Må jeg lige kommentere hvor SMUK Luna er - hun ligner jo dig som snydt ud af næsen.. Wauuuuuw!!!

    Du har en gave som snart er undervejs tilgode af mig... Tiden er bare knapt disse dage, så den kommer når den kommer ;0)

    Masser af klem Louise

    SvarSlet
  5. Laura - er en ener! Hun er dygtig til at hækle og hun har hjertet det rette sted.

    Flot vest Luna har modtaget.

    SvarSlet
  6. Hvor dejligt og sødt af Laura:)

    SvarSlet
  7. Rigtig lækker vest! Sån en gad jeg godt prøve at hækle engang!

    SvarSlet
  8. Ja uventede gaver er bare de bedste :)

    Christine; du må spørge Laura, det er hende der har hæklet den :)

    Louise; det haster slet ikke, du er da bare sød at du har noget i gære ;)

    SvarSlet