Søg i denne blog

søndag den 28. august 2011

Dukkepusletaske til Isabel!

I morgen bliver denne dukkepusletaske sendt afsted og modtageren er Mia! Den skal gives som gave til hendes smukke pige, som fylder 3 år på onsdag! Er meget beæret over, at Mia har byttet sig til denne med det formål, at give hendes datter den i fødselsdagsgave... Håber den falder i god smag - hos begge piger ;) Den bliver flashet her på bloggen allerede, for ville selv være meget nysgerrig efter at se den, hvis det var mig der gik og ventede på sådan en pakke ;)

13 kommentarer:

  1. Hvor er den fin!!! Sikke nogle fine fine stofkombinationer :)

    SvarSlet
  2. Rigtig flot som altid fra din hånd :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare super fin, jeg er ret imponeret over at du kan sy skråbånd på så mange lag stof, håber jeg bliver lige så god en dag :) fine stoffer du har brugt. jeg skal også til at et par stykker mere, vil så gerne lege med mine fine retro stoffer, er bare lidt i tvivl om pigernes mor syntes det vil være fint, men tror nu jeg tager chancen :)

    SvarSlet
  4. Nydelig pusletaske:-) den kommer nok til å falle i smak!
    kjempe fine retro stoffer! Hvor kan man få fatt i de?

    Hilsen Kristine (kristinessin.blogspot.com)

    SvarSlet
  5. Den er bare super fin!!
    Sådan en skal jeg da vist ha' forsøgt og kreere til alle Karolines dukker..:) Smuk!
    KH Anne

    SvarSlet
  6. Den er så flot, Christina!
    Jeg vil så så gerne slå en byttehandel af med dig også - altid! Smid mig evt en mail eller besked med, hvad du er interesseret i :-)
    Knus

    SvarSlet
  7. De er bare så super fantastiske dine pusletasker, både store og små. Havde uden tvivl købt en til forårsmarkedet hvis der da ellers havde en ny lille en på vej, det er dog ikke lige nu. Men måske du kunne lokkes til at lave en til tøsebarnets dukke, jeg kunne købe.

    Mvh Tina

    SvarSlet
  8. Aj hvor er den bare skøn og gennemført. Jeg har desværre ikke en datter der leger med dukker men hvor ville jeg bare ønske at jeg havde når jeg ser sådan en lækker sag (: Rigtig flot arbejde og billeder

    SvarSlet
  9. Hej Christina.
    Tusind tak for den dejlig pakke der dumpede ind af døren den anden dag. Har idag været ude for at finde materialer til den dukkepusletaske jeg ville sy til Juliane, men men men har ikke rigtig øje for, hvordan det kommer til at passe sammen, så har måske allerede opgivet at få lavet noget jeg er tilfreds med. Derfor ville jeg lige hører om du evt. tager mod bestilling?
    Kh. Anja

    SvarSlet
  10. Åh suk de er SÅ fantastiske ! Hvis du en dag åbner op for bestillinger, er jeg meget interesseret.

    Smil fra Mia

    SvarSlet