Søg i denne blog

tirsdag den 9. august 2011

De små glæder :)

Glæder i hverdagen! Det er det, der kan få smilet frem, give varme i kroppen og motivere!
Det bedste i verden må være at glæde andre. Og hvad er bedre end at glæde dem, der glæder en?
Noget der glædede mig noget så gevaldigt igår, var Ben & Jerrys is fra den lokale kiosk... Jeg var fuldstændig færdig efter arbejdsdagen i går og troede faktisk, at jeg var for træt til overhovedet at bevæge mig fra sofaen... men trængen til is overvandt :) Og ja hvad lavede min kæreste?? Han grinte og spiste gladeligt isen :) men det er nu også okay, for han hjælper med så meget andet - og nu ville jeg jo absolut have is 20.30, så det var en motiverende grund til at komme lidt i gang.
I dag har jeg haft besøg af to helt specielle og højt værdsatte veninder fra min efterskole. Jeg har ikke set dem i læææænge... men blev igen meget overrasket over hvor stærke bånd kan være og hvor naturligt samværet med dem føltes!!
De kom med denne fine buket... med to sutter i ;)

6 kommentarer:

  1. Mmh, det smager simpelthen så lækkert, det is der!! :)

    SvarSlet
  2. Kender godt til trangen efter is, når man er gravid. Har haft samme trang i alle tre graviditeter. EEElsker is:-)

    SvarSlet
  3. Uh. Der er bare ikke noget bedre en Ben&Jerry is!

    SvarSlet
  4. mmm Ben&Jerry's. Da jeg ventede nummer 2 tror jeg, at jeg spiste en bøtte "Fish food" om ugen på et tidspunkt.

    SvarSlet
  5. Jaaa andre der også bare MÅ have is engang i mellem :)

    SvarSlet
  6. Er solgt til chunkey monkey varianten...

    SvarSlet