Søg i denne blog

fredag den 12. august 2011

Efterlysning af ældre småfolk kollektion!

For kort tid siden opdagede jeg dette fine print fra småfolk inde hos Mirjam og Dorthe (billedet har jeg fået lov til at låne hos Dorthe). Jeg har egentlig ikke været på jagt efter de populære elefanter, men er ret så vild med printet på børnetøj. Har nu fundet ud, at printet stammer fra en tidligere småfolk kollektion (2006?) og jeg er nu meget interesseret i tøj med dette print (farve underordnet, da vi endnu ikke kender kønnet på vores kommende barn - hvis det viser sig, at det ikke passer til kønnet, så kommer der helt sikkert flere babyer til i omgangskredsen). Har du noget liggende i aflagt tøj og er interesseret i at sælge, så kontakt mig endelig på mailen christina@ennemark.dk :)

13 kommentarer:

  1. Jeg har et sæt baby sengetøj med orange elefanter men det er fra jeg var baby, fra ´79 og det er magen til

    SvarSlet
  2. Hej Rikke. Er det et du vil sælge? Hvis ikke Christina er interesseret i sengetøjet, er jeg :)
    Og Christina: håber det er okay, at jeg kommenterer på Rikkes indlæg.
    Ha' en dejlig weekend begge to :)
    Vh. Line

    SvarSlet
  3. Hej Line

    Jeg er desværre ikke interesseret i at sælge det, men ville blot fortælle at jeg har et fra 70´erne

    Er selv ret vild med det

    SvarSlet
  4. Det tænkte jeg nok, men måtte jo lige spørge just in case ;)
    Jeg synes det orange er vildt flot! Kan godt forstå at du er glad for det :o)

    SvarSlet
  5. Hej Christina

    Ja, det er så sødt! Jeg har en heldragt, som Karen har brugt og som nu er i babytøjspuljen :-) Det var en af mine favoritter! Jeg håber, at du finder lidt af kollektionen derude. Ellers kan du jo misundelig kigge ovre hos Dorthe (http://lumestidsfordriv.blogspot.com/) og blive misundelig.

    Og lige en hilsen til Rikke med de orange elefanter - du har jo det vi alle leder efter :-) Der er gået total elefant i den for tiden :-) Og de er efterhånden meget svære at finde de gode gamle elefantsengesæt, som vi åbenbart næsten allesammen havde som barn. Nogle af vores mødre var bare ikke så gode til at gemme, eller også brugte de dem som pudseklude!! Men som Line siger - hvis du nogensinde vil sælge, så bliver køen lang, og jeg stiller mig gerne i den :-)

    Hav en dejlig weekend!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Jeg har skrevet til Småfolk, for at høre om ikke de vil tænke elefanterne med ind i deres kommende kollektioner. De var ikke afvisende. Måske det vil være en hjælp hvis mange skrev til dem :-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  7. Ja køen er lang har også modtaget mails fra andre der også gerne vil købe det....

    Jeg kunne så godt tænke mig et i lilla og et i blåt. Nok til at kunne sy bare den ene side af et stort dynebetræk til mine 2 rødder

    SvarSlet
  8. Jeg har også skrevet til småfolk - så nu må de da snart overveje det :)

    SvarSlet
  9. Jeg har også skrevet til dem, men får ikke svar...
    Kh Mia

    SvarSlet
  10. Jeg har solgt en body i str. 80 til én fra min mødregruppe. Hun sælger også på ts, så jeg kan tippe hende om at kontakte dig, når lille Ella er vokset ud af den :o)Elsker også det fine print :o)
    Kh Berit

    SvarSlet
  11. God ide at skrive til småfolk - det vil jeg gøre :)

    Berit; du må MEGET gerne nævne at jeg er interesseret :)

    SvarSlet
  12. Hej med dig. Tænkte straks på dig, da jeg så en annonce påt
    Trendsales - er ikke helt sikker på, at jeg har fundet det stof du søger, men det ligner det meget. Det er et sengetøjssæt. Koster dog den svimlende pris 1400,- men du kan da lige tjekke det. Hun hedder Sove Trine. Held og lykke med det. Vh Mie

    SvarSlet
  13. Hej !

    Vil lige informere om at sengetøjet ikke er fra småfolk men fra nordisk tekstil.. De vælger her til foråret at genoptrykke sengetøjet i nye farver.
    Småfolk har fået lov at optrykke dessinet på bodyer og dragter...

    Camilla

    SvarSlet