Søg i denne blog

onsdag den 10. marts 2010

Ny vuggestue-net til månebarn!

Et house-docter net har indtil nu udgjort transporten til Lunas flyverdragt, skiftetøj osv i vuggestuen. Efter snart et år frem og tilbage i bil, på cykel og i bus har det vist udtjent sin værnepligt. Og hvad gør man så? Man finder alle de forårslækre farver frem i ens bunke af retrostoffer og så syr man et nyt net med inspiration fra det andet :)
Her er resultatet:

Nettet begyndte jeg at sy sammen igår aftes og har lige syet stopper og navnemærkat på. (Farverne snyder lidt pga lyset, og kunne ikke rigtig få taget nogle bedre billeder.)

Tasken har været et dejligt break i eksamensopgaven, som dog går rigtig godt :) nu vil jeg finde computeren frem og fordybe mig i opgaven i nogle timer inden månebarn skal hentes! Tasken hænger fint i gangen og venter på at blive indviet i morgen!

18 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot....du er virkelig en inspirations kilde uden lige for os som ikke besidder helt de samme sy-færdigheder som dig!
    :-) Knus Malene

    SvarSlet
  2. Hvor fint!
    Sådan et må man da næsten forsøge sig med.
    Nå, jeg sad lige og læste lidt her på din blog, og fandt et indlæg fra december. Der står at du gerne vil bytte noget af dit tapet til sættekasse væk. Er det stadig aktuelt? :-)
    Ha en god onsdag :-)

    SvarSlet
  3. Wau, et lækkert net her til den lyse tid. Hvor har du navnemærkatet fra?

    SvarSlet
  4. Åh hvor er det bare lækkert...heldige Luna hun får så fint et net til skiftetøjet :-) God arbejdslyst med eksamensopgaven. Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Hvor er det et smukt net til månebarnet :)

    SvarSlet
  6. fantastisk nydelige farger på et nett!

    SvarSlet
  7. Stinkende lækkert, sådan et kunne jeg da godt selv bruge. Mon ikke andre mødre bliver misundelige i vuggestuen?
    KH Mia

    SvarSlet
  8. hvor er den lækker. Og flotte farver. God fornøjelse tilbage til eksamenslæsningen

    SvarSlet
  9. Tak skal I ha :) og så fremstår det ikke engang lige så smukt som i virkeligheden! Men håber I kan fornemme de friske forårsfarver!
    ffluwer: jeg køber navnemærker her: http://www.scannex.dk/default.aspx
    Mia: jo håber da lidt på at kunne fange nogle mødres vuggestue, det er jo altid rart at andre ligger mærke til noget man har og især når det ikke er set før :)
    Gry: tapetbytte kan godt komme på tale, mail mig på christina@ennemark.dk :)

    SvarSlet
  10. Jeg kan kun sige IIiihh...Og tillade mig at være lidt misundelig over dine sy-evner.. ;o)
    Annemette

    SvarSlet
  11. Hvor er den bare fin. Her er jeg også selv ved at sy en taske til når min søn skal starte i dagpleje :)

    SvarSlet
  12. Hvor er det flot! Heldige Luna :-)

    SvarSlet
  13. Hvor er det fint, nettet!

    Må jeg spørge hvordan du får lavet dine egne navnemærker? :o)
    Ikke at jeg har en storproduktion, langt fra, men det ser bare så proff ud :)

    SvarSlet
  14. Wow, det er da bare det lækreste net!
    Så kan man jo blive helt glad af at skulle slebe ting med til og fra børnehaven!!

    SvarSlet
  15. Helt enig med de andre; så fint et net!
    Jeg bliver da lige nødt til at spørge, om du også laver noget til salg på bestilling? For så kunne jeg ABSOLUT være interesseret;-)
    mvh Berit

    SvarSlet
  16. Truly no matter if someone doesn't understand then its up to other visitors that they will assist, so here it takes place.
    hardwood floor

    Take a look at my blog post - installing hardwood floors

    SvarSlet