Søg i denne blog

mandag den 15. marts 2010

Udfordring: hjertebanken - stoffer :)

I går sad jeg og ryddede op i mit stof-lager og blev helt høj ved seancen. Kender I det?? Alle farverne, mønstrene, blomsterne og motiverne! Jeg elsker det!! Jeg har de sidste mange måneder brugt meget tid på at finde, købe og bytte mig til lækre stoffer! Nu trænger jeg til at bruge dem :) klippe i dem, sætte sammen og nyde de lækre kreationer, som der kommer ud af stoffet! Alle disse farver lyser op i vores lille hjem... De gør os glade! Jeg ser forår, sommer og sol i dem! Og det er vist tiltrængt for os alle.
Jeg vil derfor sætte en lille udfordrings-leg i gang herinde i blogland! Jeg vil først vise 5 stoffer som virkelig tager pusten fra mig... Og så vil jeg sende udfordringen videre til 2 andre!
Først tænkte jeg 5 yndlingsstoffer, men det er der nok flere, der synes vil være svært fordi der nok er mange mange flere og det vil være svært at vælge... Så udfordringen lyder på 5 hjertebanken-stoffer! Retro, nyt, gammelt - bare lige som man selv synes! Jeg har valgt 5 retro stoffer som jeg bare ELSKER! Her er de: Det fine lyserøde, elsker især den markante hvide blomst med lyserød midte!
Det her stof har jeg meget kært, elsker de fine blå prikker - himmelsk :)
Stof fra Lullaby - lige ankommet i sidste uge! Glæder mig til at bruge det.
Stoffet jeg bruger igen og igen - super feminint og sommerligt!
Endnu et med store blomster, og meget piget :)

Håber I nød billederne - jeg vil nu udfordre Tusindfryd og Groovybaby and mama til at vise mig 5 af jeres skønne stoffer!! Håber I vil være med!!

11 kommentarer:

  1. Det er nogle skønne farverige stoffer, der emmer af sol og sommer:-)

    SvarSlet
  2. Ååhh, hvem der bare havde din lækre samling. En gang må jeg bare kigge forbi, er sikker på dit hjem emmer af kreativitet og tekstiler i overflod ;)

    SvarSlet
  3. Rikke R: Ja får også helt lyst til koldskål med jordbær efter dette indlæg!!
    Julia: Kom endelig - hvis du kan komme ind for bare stof, rod, legetøj, møbler, vasketøj, senge osv på vores 70 m2 :)Men hyggeligt det prioriterer vi at det stadig er :)

    SvarSlet
  4. Åh Christina, du må have den næsten ultimative fine samling af stoffer. Elsker bare din header!
    Kh Julie

    SvarSlet
  5. Kjempefine stoffer – lykke til med å skape dem om til noe annet!

    SvarSlet
  6. Åh ja og jeg har været vidne til... (Lyder næsten kriminelt)... Men det er da næsten kriminelt og have så mange fine stoffer... Og når man så er på besøg hos hende, ja så kan man bare stå og savle over dem :) Og der er MEGET! Kan godt forstå du bliver "høj" af dine stoffer søde Stina :)

    SvarSlet
  7. Sjov leg og skønne stoffer :-)

    SvarSlet
  8. Jeg blir da også i rigtig godt forårs humør af at kigge på dine 5 ynglings stoffer :))
    Jeg var i min gemmer i sidste uge, og fandt det skønneste retro stof som jeg i stedet for at smide ud, havde gemt i en gammel dragkiste.Du kan se det på min blog, hvis du kan klare mere stof i dag :))

    SvarSlet
  9. Man bliver da i dén grad inspireret, når man ser sådan nogle lækre stoffer. Kan godt forstå de er yndlings

    SvarSlet
  10. Kjenner at jeg får litt raskere puls av de stoffene! heldige du! Gleder meg til å se resultatet! Veldig glad jeg fant deg i dag forresten. Jeg rusler litt rundt :o)
    Fru Mushroom

    SvarSlet
  11. Åh, ja de er rigtig fine! Får det på samme måde, når jeg åbner mit karlekammer skab op, og ser det HELE ligge samlet, hulter til bulter!

    Knus

    SvarSlet