Søg i denne blog

søndag den 21. marts 2010

Overspringshandlinger....

....kender I det?? Puha jeg synes i hvert fald at jeg har lidt for meget tendens til det i dag. Jeg er ved at lægge sidste hånd på nogle projekter til værkstedsfagseksamen, som jeg skal op i nu på tirsdag. Men mine tanker er alle mulige andre steder... Tænker på kreative projekter, løse aftaler, "to-do-lister" inden afrejse til New York torsdag morgen, pakke kuffert, rod og opvask og lyst til at købe mig fattig i lækre ting på nettet, bla. det ovenstående fantastiske stof, som jeg har savlet over her.
Og allermest glæder jeg mig til at få månebarn hjem fra weekendovernatning hos faster... Men først må jeg hellere lige løsrive mig fra computeren, komme videre med mit igangværende projekt og så komme afsted til min aftale med min eksamensmakker kl. 15.... For derefter at komme hjem til min lille familie og hygge lidt inden det er sengetid for Luna!
I morgen er det den nervepirrende dagen-før-dagen... Tror jeg skal stræbe efter at være færdig i dag/i aften med forberedelserne... så jeg lige kan stresse af i morgen og forberede mig mentalt på tirsdag!
Ha en dejlig søndag!

1 kommentar:

  1. Det lyder godt nok til at være et hårdt program du har! Held og lykke med på tirsdag.
    Kh Signe
    PS: Hvor er de fantastiske stoffer fra?

    SvarSlet