Søg i denne blog

tirsdag den 16. marts 2010

Stof til salg på trendsales.dk

Efter at have ryddet lidt op, er 5 forskellige stof sat til salg (de ovenstående). Hvis du vil vide mere, kig her. (Dog ikke det gule nederst højre hjørne endnu, men kommer senere)
Mange af jer har nogle fine blogshops og sådan en er også overvejet her. Men indtil videre blir det lige videresalg på trendsales, det fungerer godt og hurtigt med ts-handel :) Lige pt er byttehandel sat på bero pga tidsmangel og ønsket om at tjene lidt på stoffet, så hvis du gerne vil ha fingrene i noget lækkert farverigt stof, var ts måske et kig værd :)
Nedenunder er en appetitvækker til min påskegave, der er sendt afsted i dag. Er du med i påskelegen 2010, kan det måske være dig der modtager denne pakke en af dagene (sendt med b-post, så det kan tage et par dage) :)

5 kommentarer:

  1. Ih, det er simpelthen så spændende med lige præcis din påskegave, bare fordi du fortalte det var en du kender fra Blogland...Er det mig, er det mig? :)

    SvarSlet
  2. he he det vil snart komme frem om det er :)

    SvarSlet
  3. Kære Christina

    Jo tak for udfordringen har været ved at se på stof men der kom lige lidt snot og snue imellem ;-))) Selvfølgelig har jeg lyst til at være med men av hvor er det svært at vælge...
    God aften

    Knus

    SvarSlet
  4. Uhh.. spændene og se hvem det mon er ;)

    SvarSlet
  5. Fin kreativ blogg! Jeg har linket til deg på mitt nye nettsted kreative Kvinner. Linker du til meg er du med i trekning av Give-Away.

    Vi sees!

    SvarSlet