Søg i denne blog

fredag den 21. oktober 2011

3 stofpakker tilbage!

Jeg har nu gjort op hvad der tilbage af stofpakkerne fra denne omgang stofsalg.

Og der er 3 PAKKER tilbage :)

I hver pakke er der 11 stykker stof, min ca. 30*40 cm, men størstedelen af stofferne er større eller meget større end det, da jeg har klippet, som det lige passede!


Pris: 225 kr. inkl porto til DK og 250 kr. udenfor DK!

Der er ikke mulighed for drenge- eller pigepakke, samt en særlig pakke!

Hvis du er interesseret skal du bare skrive en kommentar i dette indlæg og så sende mig en mail med din adresse til christina@ennemark.dk og så sender jeg kontooplysninger!

6 kommentarer:

  1. Jeg vil meget gerne bede om en pakke:-) Sender lige en mail med adressen.
    Kh Anita

    SvarSlet
  2. Super, der er en lagt fra til dig :)

    SvarSlet
  3. Hejsa!
    Jeg vil rigtig gerne købe en stofpakke af dig. Sender dig lige en mail med min adresse:
    Hilsen Trine

    SvarSlet
  4. HMM - ærgeligt at jeg ikke syr - det er ski lækkerier med de forskellige stoffer.. Søde bolde du osse har lavet:0)
    KH iben

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne have en pakke :) sender lige mail med adressen

    vh Hafdis

    SvarSlet
  6. Jeg er ihvertfald rigtig glad for min pakke, som i øjeblikket er ved at blivet til en slange;-) Viser den på min blog når den er færdig - kig gerne ind - din stofpakke var mit første indlæg;-)

    SvarSlet