Søg i denne blog

lørdag den 8. oktober 2011

Ej Sikke Lej lagersalg!

Efter 1 time og 15 min i kø, 20 min. shopping og så 10 min. kø ved kassen - ja så kom jeg hjem med disse tre ting fra Ej Sikke Lej lagersalget i Århus C igår...
Der var rigtig meget fint tøj og også meget tøj. Men ikke lige det jeg kom efter, især heldragter til Lillebror og strømpebukser til Luna. Det var de ting, der var røget hurtigt efter de åbnede kl. 15 og jeg kom ind 17.30.
Lillebror fik en body og Luna en super sød kjole! Lige inden jeg kom til kassen, faldt jeg over et voksen hovedpudebetræk, som lå for sig selv uden mathende dynebetræk og havde heller ikke set andet end det andre steder i hallen... fik lov til at købe det og endda for bare 20,-. Det stof er bare perfekt til alle mine patchwork-ideer m.m. til lillebror :)
Har du også fået lyst til lagersalg? Der er stadighed mulighed i dag, i morgen og mandag!

8. oktober 2011 kl. 10 – 18
9. oktober 2011 kl. 10 – 18
10. oktober 2011 kl. 10 – 16

Sted: Filmbyen Studie 1, Filmbyen 23, 8000 Aarhus C

2 kommentarer:

  1. Elsker Ej Sikke Lejs sengetøj, har bare desværre ikke nogen undskyldning for at købe det, da vores dreng har mere end rigeligt af sengetøj;)Men for 20kr kan man ikke gå forbi sådan et lækkert stykke stof!!
    Ellers super skønne ting du har fået købt dig!
    Ha god lørdag:)
    Kh Catrine

    SvarSlet
  2. Det er rigtig fine ting du har købt :-) Vi var så heldige at hapse sådan et pudebetræk sidst, jeg syede denne tunika af det: http://retrorejen.blogspot.com/2011/10/ej-sikke-en-tunika.html
    Glæder mig til at se, hvad du får ud af dit :-)

    SvarSlet