Søg i denne blog

fredag den 28. oktober 2011

Tyvstart på julen + færdig køkkenkrog!

I skrivende stund venter jeg på en barslende veninde, der lige kommer forbi og drikker en kop kaffe, inden jeg skal på arbejde. Denne morgen er afsat til mor-tid, så månepigen er for en halv time siden kommet i børnehave. Derfor er der lige tid til at vise lidt billeder frem af vores fine køkkenkrog, der nu har fået skyggelister og kun mangler en enkel fodliste i et hjørne. Jeg er SÅ lykkelig over den bedre halvdels arbejde med tapet, maling og lister de sidste 14 dage :) i mens har jeg brugt tid på de huslige opgaver, kreative projekter og begyndende juleforberedelser... derfor havde jeg fundet en lyseblå ledning fra fakta og en stjernelampe frem, som var købt sidste efterår (men nåede ikke at komme op sidste jul). Og vupti - så var den pludselig sat op i går aftes og vi var begge ellevilde da der kom lys i og den bare lyste hele rummet op! Også stor begejstring fra Luna i morges ;)  

9 kommentarer:

  1. Ååå så koslig kjøkkenkrok du har fått

    SvarSlet
  2. Så hyggeligt altså! God weekend :)

    SvarSlet
  3. Hvor hyggeligt - skøn køkkenkrog, og rart at se, jeg ikke er den eneste der roder med jul allerede ;)

    SvarSlet
  4. Åhh så fint det blev! Tapeten är verkligen urfiin!

    SvarSlet
  5. Åh må jeg ikke høre hvor du har købt de fantastiske svampelysestager henne..

    VH Rikke

    SvarSlet
  6. I har bare den hyggeligste køkkenkrog - dér ville man jo elske at sidde og drikke kaffe hele dagen:-)
    Kh. Malene
    PS. Hos os må man godt tyvstarte på julen hele året...Oscar elsker f.eks. at se Nissebanden om sommeren:-)

    SvarSlet
  7. Hvor ser det bare hyggeligt ud! Rigtig sådan et sted man kan sidde flere timer og snakke :-)

    SvarSlet
  8. Tusind tak skal I have alle :)

    Rikke; lysestagerne er fra House Doctor mener jeg, og købt sidste vinter :)

    SvarSlet