Søg i denne blog

fredag den 7. oktober 2011

Kreativt rod!

Lidt kreativt rod flyder lidt meget i mit krearum lige nu... Nu hvor jeg har fået min energi, motiviation og inspiration tilbage - ja så hober det sig op med ting jeg gerne vil nå at lave - ting til lillebror, vintertøj til Luna, pakkekalendergaver og barsels og dåbsgaver. Og når man er inspireret og lysten melder sig, ja så bliver det altså ofte sådan herhjemme, at jeg bare må i gang - uanset hvor rodet der lige er på bordet, i skabene, hvor mange fnullermænd der er på gulvet osv.. og gudskelov for det egentlig, for synes også jeg bruger rigtg meget tid på oprydning, sortering og praktiske gøremål om og om igen... og helt ærligt, hvis alt skulle være opryddeligt og rent hver gang jeg skal være kreativ - ja så tror jeg ærlig talt, ikke at jeg ville få tid til at være kreativ :)

5 kommentarer:

  1. Ha det kender jeg alt for godt - og det er da en fantastisk egenskab at du kan lae nullermænd være nullermænd nogle gange - der skal også vre tid til det sjove :)

    Glæder mig til at se hvad du får lavet til lillebror, jeg er selv gået så småt i gang til vores lillebrors ankomst til januar..

    KH Vibeke

    SvarSlet
  2. haha sådan ser det også ud herhjemme!! - bort set fra jeg ikke har et rum at være kreativ i, så faktisk er det mere stuen der ser sådan ud :p
    kæresten har en gang forsøgt sig med, at rydde op - det faldt ikke i god jord - kunne jo ikke finde noget bagefter??

    SvarSlet
  3. Det kender jeg også godt. Lige nu flyder vores spisebord med kreasager, fordi mit sybord er fyldt med andre ting:)

    SvarSlet
  4. Sikke et dejligt stort krearum du har, og skøn indretning med masser af farver. Kunne bestemt godt bruge tonsvis af timer der :0)

    SvarSlet
  5. Det er vel også tit at man i rodet finder inspirationen :-) Sådan tænker jeg i hvert fald - bare for at undskylde mit rod lidt!
    Tak for en dejlig blog - skønt at følge din familie og dig!

    SvarSlet